Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er forskjellen på disse to toalettene?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-10, 13:31   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på disse to toalettene?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå skjønner jeg ingenting.
Første gang jeg så på linkene dine hadde du linket til ett vegghengt og et gulvmontert.
Nå får jeg bare opp to vegghengte.
og de ser ikke jeg forskjell på heller.

Hehe. Det kan være fordi Kelkoo tuller mye, har jeg sett. Hver gang jeg søker opp Alessi toalett på Kelkoo, så får jeg ulike svar. Av en eller annen grunn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 13:32   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Uansett er det et lekkert toalett.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 13:32   #23
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er samme toalett på linkene dine over. Det er bare leverandørene som tuller det til med navn og sånt. Laufen er produsenten. Baderomsserien heter Il bagno Alessi. Toalettet heter One. Eller noe sånt.

Takk.

Forøvrig gleder jeg meg som en unge til å få denne flotte doen på veggen og jeg synes plutselig at alle andre (til og med vegghengte) doer er kjedelige...

Gammel 18-02-10, 13:34   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Uansett er det et lekkert toalett.

Enig! Jeg bare måtte ha det. Rørleggeren ble først litt paff da jeg kom med en internettlink, men han kunne fikse alt, sa han. Selv om det ble en del dyrere enn et vanlig do, kan man si..

Gammel 18-02-10, 13:37   #25
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kjempeflott toalett da! Det er en skikkelig lekker serie.

Og om dere har bestillt feil så får dere jo sikkert byttet det i en fei?
Det var forøvrig lekkert både som vegghengt og gulvmotert.
Jeg liker ikke gulvmonterte toaletter fordi det ofte er så mange kriker og kroker på dem, men dette er jo helt glatt og fint.

Selv har vi subway fra villeroy, det er også rundt i kantene og glatt, men ikke fullt så spennende i fasongen. Syns forøvrig det er genialt med slikt dempet sete, slipper bråket når man slipper ned lokket

Gammel 19-02-10, 00:10   #26
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Selv har vi subway fra villeroy, det er også rundt i kantene og glatt, men ikke fullt så spennende i fasongen. Syns forøvrig det er genialt med slikt dempet sete, slipper bråket når man slipper ned lokket

Den har vi også - veldig fornøyd (og en del billigere enn Alessi).

Alessi er pent, altså!

Gammel 19-02-10, 18:14   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Hvordan ser subway ut? :interessert:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.