Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte spiser dere sjokolade?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte?
Hver dag! 39 20,00%
Rundt 5 ganger i uka 28 14,36%
3-4 ganger i uka 53 27,18%
1 gang i uka 44 22,56%
Kanskje et par ganger i mnd? 25 12,82%
Sjokolade? Aldri 6 3,08%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 195. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-10, 20:31   #21
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere sjokolade?

2-3 ganger i uka, vil jeg tro. Men bare litt, og ofte mørk. Jeg elsker sjokolade!

Gammel 09-02-10, 20:36   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå spiser jeg sånn ca en gang i uka. Hver fredag that is. Kan ta en liten bit i tillegg i blant - men det er målet.

Sånn generelt kan jeg godt spise både ett og to hundre gram pr dag (sånn om ganen fikk bestemme) - Uten sjokolade vil jeg si at jeg ikke vil ha et problem med vekta - og selv om jeg har den kunnskapen greier jeg ikke å la vær - så jeg jobber med å begrense meg.

Gammel 09-02-10, 20:37   #23
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg har lyst på. Hvilket ikke er så ofte som før, jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om det har noe med en overdose Twist å gjøre.

Ikke spør om kanelsnurrer.

Gammel 09-02-10, 20:39   #24
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

tråden for meg jo!
Jeg spiser hver dag. Eller gjorde. For jeg har min første sjokoladefri dag i dag. Det går foreløbig bra! Kanksje jeg klarer i morgen også!

Gammel 09-02-10, 20:46   #25
Muskat

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Vanligvis bare på lørdager. Jeg har et enormt søtsug og kan ikke ha sjokolade eller kjeks eller godteri eller noe sånt liggende i huset, så når vi ukehandler på lørdagene handler vi bare inn så vi har nok snop til akkurat den dagen. Blir det noe til overs får jeg mannen til å ta det med seg på jobb, ellers klarer jeg ikke la det være. Har vi en sjokolade liggende så klarer jeg ikke å spise en rute om dagen jeg, jeg spiser hele. Akkurat nå er jeg inne i en litt dårlig periode, og det har blitt mye mer snop og sjokoladespising enn jeg liker.
Men nå skal det bli skjerpings igjen, kun godteri på lørdager.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:47   #26
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Et par ganger i måndten og da på lørdag. Glad i sjokolade, men orker ikke søtt som gravid.

Gammel 09-02-10, 20:52   #27
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hver dag, vel!

Gammel 09-02-10, 20:59   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kvar einaste dag, gitt.

Gammel 09-02-10, 20:59   #29
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Spiser sjokolade oftere enn jeg er komfortabel med. Svarte 5 ganger i uka. Har ikke spist sjokolade i dag da.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:02   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det spørs. Er jeg "flink", så kanskje bare 1 til 2 ganger i uka. Men jeg sliter med maten, og sjokolade er det jeg svikter først på, så i perioder blir det hver dag. Men akkurat nå har jeg sjokoladefri måned. Og hater det.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 09-02-10 kl 21:20.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:02   #31
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

I teorien en gang i uka (lørdag). I praksis kanskje 2 ganger i uka i snitt (dårlig selvdisiplin). Hadde sjokolade kun hatt fordeler, hadde jeg spist hver dag, men man prøver jo å kontrollere seg selv.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:04   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt for ofte, men jeg spiser endel mørk sjokolade og det ser jeg på som sunt. Dessuten har jeg liten mage og orker ikke mer enn kanskje 5-6 biter vanlig eller 2-3 biter mørk sjokolade, så da er det ikke så veldig ille.

Gammel 09-02-10, 21:10   #33
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hver dag! Elsker sjokolade!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:14   #34
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ca. 5 x i uken, og da en liten rute med mørk sjokolade. Lindt chili eller havsalt helst.

Gammel 09-02-10, 21:18   #35
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra flere ganger om dagen til en gang i uka. Det går litt i perioder, og det vises foreløpig ikke på vekta.

Gammel 09-02-10, 21:19   #36
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vanlig sjokolade kanskje 2 ganger i mnd., MEN Nutrilettbar med caramel
flere ganger i uka (det er sånn jeg klarer å holde meg på matta )

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:29   #37
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten hver dag.

Gammel 09-02-10, 21:33   #38
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Fant egentlig ikke et alternativ som passer, svarte aldri siden det er mest riktig. Jeg tåler ikke melk og ikke sukker, så det begrenser seg selv. En bit sukkerfri sjokolade nå og da, men ikke så ofte som et par ganger i måneden. Trist, men det er andre ting jeg savner mer.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:34   #39
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det er pms på gang... nesten hver dag. Hvis ikke, så en til to ganger i uka.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:34   #40
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ca. en gang i uka, tror jeg. Rett rundt mens eller i ferier så blir det mer (MYE mer...), og så kan det gå noen uker uten. Hm, snittet ligger kanskje nærmere 2 ganger i uka enn 1, men ikke 3-4.

Jeg spiser en del når jeg først spiser, da.

Her er jeg også. Og sunnere, mørk sjokolade duger ikke. Det må helst være melkesjokolade.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.