|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei, lite feiring. Blir kake om vi er på besøk hos mamma eller svigermor - men den står de for selv
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Mamma får en liten påminnelse og ett kort. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Tja. Noen ganger?
|
|
|
#24 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Dette er min første morsdag, så da blir det litt feiring.
|
|
|
#26 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nix, det gjør vi ikke. Ei heller valentines, farsadg og andre slike dager. Kunne egentlig tenke meg å feire fastelaven, men det er vel kanskje jeg som må bake/kjøpe inn, og det gidder jeg ikke...
|
|
|
#27 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Vi feirer den for min mor. Det blir bråk om man vurderer å droppe den dagen.
|
|
|
#28 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Ja, men bare hjemme sammen med mann og barn. Barna synes det er stor stas å tegne og å kjøpe noe, og så hender det at vi lager vafler. (Vi har kun kaker, vafler o.l når noen i familien har bursdag/morsdag/farsdag.) |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Jeg elsker enhver grunn til å gjøre noe spesielt, så vi gjør noe ut av både valentines, morsdag og farsdag. Av og til lager vi noe selv, av og til kjøper vi noe og av og til bare klemmer og kysser vi litt ekstra. Så det går fint an uten å dra inn handelstanden, hvis det er det som bekymrer.
|
|
|
#30 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Mannen pleier å kjøpe noe fra ungene, men jeg hadde ikke blitt så veldig skuffa om jeg ikke fikk noe. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
By the Sea
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Klart!
|
|
|
#32 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei.
|
|
|
#35 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Nei - vi feirer hverken morsdag, farsdag eller valentine her i heimen. Ignoreres glatt.
|
|
|
#37 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Vi har pleid å markere dagen på et eller annet vis. Kommer litt an på om man har jobbehelg eller ikke og sånn.
|
|
|
#38 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Verken jeg eller moren min feirer morsdag.
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?Det overrasket meg faktisk hvor kjipt&vanskelig jeg plutselig syntes det ble med mors- og farsdag etter skilsmissen, akkurat de dagene hadde jo brydd meg midt på ryggen før. Tror kanskje det blir bedre når barna er eldre og det er lettere å snakke med de om forventninger til ting? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Glamorøs
|
Sv: Morsdag, feirer dere den dagen?aC, tror du barna syns det er vanskelig også, eller er det mest du? Som skilsmissebarn selv så opplevde jeg aldri noen forventninger til at jeg skulle ha gjort noe denne dagen, verken fra foreldre eller andre. Jeg tror det er en overvekt av mennesker som ikke feirer de dagene.
|
![]() |
|
|