Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dagens nedtur

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 20:53   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens nedtur

Prøver du å få oss til å føle oss dumme, Mauser?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:54   #22
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble ikke klokere av det bildet der...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:56   #23
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Mars er jo lysår bedre enn den grusomme peanøttsjokoladen, som nesten er på nivå med Bounty. Japp er vel den norske kopien av Mars, p.t. observert i Twist-posene.

Her har jeg levd lenge i den tro at du og jeg har vært synkroniserte på godis-fronten (ref. pepperkaker), så feil kan man ta.
Snickers og Bounty er jo GODT!

Mars er kvalmt og ekkelt så jeg skjønner godt du fikk en nedtur, Mauser. (Men jeg klarer ikke helt å skjønne at du klarte å ta med deg feil da, men det er en annen sak. )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:58   #24
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men hva er en MT-dings?

Melanotan and Melanotan II (MT2) are both analogs of the peptide hormone alpha-melanocyte stimulating hormone (α-MSH) that induce skin tanning. Unlike Melanotan though, MT2 has the additional effect of increasing libido. It has been shown to be up to 1000 times more potent than our own melanin producing hormone.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:04   #25
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Mars er jo lysår bedre enn den grusomme peanøttsjokoladen, som nesten er på nivå med Bounty. .

Mars er bedre en snickers

Men Bounty, det er godt. Så det så.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:05   #26
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Melanotan and Melanotan II (MT2) are both analogs of the peptide hormone alpha-melanocyte stimulating hormone (α-MSH) that induce skin tanning. Unlike Melanotan though, MT2 has the additional effect of increasing libido. It has been shown to be up to 1000 times more potent than our own melanin producing hormone.

Jasså, et hormon. Fiffig forkledning, det hadde jeg aldri gjettet ut fra bildet...

Gammel 11-02-10, 21:08   #27
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jasså, et hormon. Fiffig forkledning, det hadde jeg aldri gjettet ut fra bildet...

Bruk fantasien da, menneske.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:10   #28
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Ja takk til sjokolade , men du bor litt langt unna
Den andre dingsen var mindre intressant

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:12   #29
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Jeg prøver og prøver, Claire! Men den eneste plassen jeg kommer på at man kan kjøpe dingser og 10-pakninger med sjokolade, er IKEA, og forvirringen blir ikke bedre av den grunn.

Gammel 11-02-10, 21:14   #30
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Morse taper MK1 (2,3,4) er koniske fester av ulik diameter som brukes som (verktøy)feste i benkboremaskiner og dreiebenker (blant annet). B16 (12,18, ...) er også koniske fester som brukes bl a i borkassetter (chucks).

En MT2-B18 er dermed overgangsstykket mellom pinoldokka på dreiebenken min og 16 mm-chucksen jeg tilfeldigvis fant på tilbud hos Clas. Sårt savnet og stor glede da jeg fant den hos Jula til nesten ingen penger, særlig nå som jeg har den riktige.

Spindeldokka har derimot MT3, så det er jo seff no free lunch.

Gammel 11-02-10, 21:15   #31
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

ALLE tråder jeg åpner handler om sjokolade! :hulkegriner:

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:19   #32
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Åååå, så Clas selger også Ting og sjokolade. Nice to know.

Gammel 11-02-10, 21:19   #33
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

ALLE tråder jeg åpner handler om sjokolade! :hulkegriner:

Jeg har sent mannen på butikken for å kjøpe tamponger og Melkesjokolade med kvikklunsj
Det ble for mye sjokolade prat.

Gammel 11-02-10, 21:24   #34
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Spiser du sjokolade på en TORSDAG?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:25   #35
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Åååå, så Clas selger også Ting og sjokolade. Nice to know.

Nei, nei. Lese!

Clas selger (eller solgte, siden jeg kjøpte den siste) hurtigchucks. JULA på Lørenskog selger sjokolade og MT2-B18-er. Og B16-er, som var grunnen til at jeg kjøpte feil i utgangspunktet, og måtte innom for å bytte, som igjen førte til at jeg nå er belemret med 9 avskyelige Mars og det vonde minnet om den tiende (den er nok vel så tiltrekkende når den kommer ut igjen om et par døgns tid, faktisk - og så trenger den ikke å skifte farge heller).

Gammel 11-02-10, 21:29   #36
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Nei, nei. Lese!

Clas selger (eller solgte, siden jeg kjøpte den siste) chuks. JULA på Lørenskog selger sjokolade og MT2-B18-er. Og B16-er, som var grunnen til at jeg kjøpte feil i utgangspunktet, og måtte innom for å bytte, som igjen førte til at jeg nå er belemret med 9 avskyelige Mars og det vonde minnet om den tiende (den er nok vel så tiltrekkende når den kommer ut igjen om et par døgns tid, faktisk - og så trenger den ikke å skifte farge heller).

Åja. Jula, ja. Dit drar jeg neppe.

Gammel 11-02-10, 21:31   #37
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

JULA varer helt til påske?

Gammel 11-02-10, 21:31   #38
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Både Mars og Japp inneholder, uforståelig nok, gluten, så jeg tror jeg står over.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:34   #39
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Spiser du sjokolade på en TORSDAG?

Yess I do.
Etter som jeg vet er det ingen dager i uken som er spesifisert som sjokoladedag, da er torsdag en fin dag.

Gammel 11-02-10, 21:43   #40
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

1. plass Japp
2. plass Snickers
3. plass Mars

Min rangering av de tre overstående alternativene.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.