|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Liker barna dine paprika på grandiosaen | |||
HVA?! Grandiosa?! :skingrestemme: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 21,09% |
Nei, det liker de ikke |
56 | 43,75% |
Sånn både/og |
22 | 17,19% |
Ja, det liker de |
23 | 17,97% |
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?:skringestemme: Vi spiser ikke Grandiosa, men på pizza sånn ellers så varierer det. Noen ganger spiser de paprikaen, andre ganger ikke. Det gjelder både kjøpepizza og pizza vi lager selv. Tror egentlig de aldri har smakt Grandiosa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?2 av 3 liker med paprika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?
Nei, egentlig ikke. Det er mer sånn "Hø? Grandiosa? Er det faktisk noen som spiser det altså?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Vi spiser sjelden Grandiosa, men jeg er nesten sikker på at de hadde plukket av paprikaen. Det gjør jeg også, jeg raper på paprika smak resten av dagen viss jeg spiser det. Ikke så veldig godt. :S
![]() |
#26 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Her jekkes paprikaen av i frossen tilstand (for en åpenbaring det var da jeg kom på å fjerne paprikaen før steking) for de voksnes skyld. Mens ullungen nibber frosne paprikabiter.
![]() |
#27 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Nei, de liker ikke parika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Storebror er glad i paprika generelt, så lenge den er stekt, så det betyr jo at han eter den om han får Grandiosa også.
![]() |
#30 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Paprika og paprika på Grandiosa er jo to forskjellige ting da. Rå paprika, woket paprika, paprika på hjemmelaget pizza, paprika generelt som ingrediens er liksom ikke det samme som de greiene på Grandiosa. Konsistensen er jo bare vemmelig, som resten forsåvidt også er. Vi har ferdigpizza av og til vi også, men ikke Grandiosa. Synes det smaker høgg, paprika eller ikke paprika. Sist redigert av Turban Smukk : 12-02-10 kl 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Ingen av jentene liker Grandis, jeg innrømmer at mannen og jeg synes den er helt grei. Men begge barna liker paprika ellers, så det er ikke den som gjør utslaget. Har vi frossenpizza må vi kjøpe Dr. Oetker med mozzarella. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
kamerat
|
You are not alone. :skingrestemme: Men de ville pelt av paprikaen om de hadde fått det. (Ikke at vi aldri spiser frossenpizza, altså, men grandis er vondt.)
![]() |
#35 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Nei, de liker ikke paprika i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
By the Sea
|
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Grandis er helt greit - laget av mel, gjær, olje, tomatpurré, ost, skinke og paprika (altså ingen giftige eller vanedanede ingredienser) - og sikkert litt i overkant mye salt.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Er på det nivået jeg også, men til mitt forsvar er guttungen enda ikke 1,5 år gammel, så han rekker sikkert smake grandis etterhvert... Ikke det, vi spiser ikke egentlig grandis, det blir en og annen frossenpizza, men JEG spiser ikke paprika-greiene, så det blir big one classic til meg og en eller annen litt mer spennende til mannen. Men frossenpizza er liksom noe vi spiser i situasjoner der vi trenger mat som lages ved minimal innsats, somregel da absolutt etter hans leggetid, så frossenpizza er han ikke vant til. Men PIZZA får han hver lørdag altså, så helt PK er jeg sikkert ikke...
![]() |
#38 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?Du skulle hatt flervalgspoll.
![]() |
#40 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, shænk ju! Tolket det som at de verken elsket eller hatet paprikaen jeg sjø.
![]() |
|
|