|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Jeg har kjøpt meg selv en orkide oppsatts som vi selger på jobb for tiden.
![]() |
#22 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...
Den venter jeg også på. Ja min mann sin bonus altså.
![]() |
#23 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Regner ikke med at jeg får noe, mannen er midt oppi eksamener |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Jeg sto opp kl 1130 i dag. Av en eller anna grunn flirte gubben bare når jeg fortalte at jeg forventa frokost på senga i morgen. Han hadde visst illusjoner om at det var hans tur å sove lenge da. Hørt på maken til tull?!
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Jeg pleier ikke å få gaver bare så det er sagt.
![]() |
#26 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Mannen har rømt landet og er på fotballtur i England, så jeg får ingenting. Jeg tror ikke at jeg hadde fått noe om han hadde vært hjemme heller.
![]() |
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Jeg har nettopp sjekket mannens lønnsslipp for februar, og nå kjenner jeg at det er i grunn litt ok at han reiser også.
![]() |
#29 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Jeg tror samboern min var å kjøpte noe i dag....han var så hemmelighetsfull når han kom hjem fra butikken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...
Bare vent til han kommer i puberteten og helst ikke vil gjøre noe annet en å sove.....................
![]() |
#31 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg har bestemt at jeg ikke trenger morsdagsgave eller valentinesgave ...Nå ringte mannen fra England og sa at jeg kunne sende en ønskeliste til tax free-butikken i morgen. Så jeg får visst en gave allikevel. Jeg klaget altså helt uten grunn.
![]() |
![]() |
#32 |
Wooohhoooooo
Ja si det.
![]() |
|
|