Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi trenger et SVÆRT bilde over sofaen. Tips anyone?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-10, 23:39   #21
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger et SVÆRT bilde over sofaen. Tips anyone?

Noen kunstnere maler også på bestilling. Cilen for eksempel ...

Gammel 14-02-10, 23:44   #22
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har hjemmesidelinker eller noe til FP malere?

Gammel 14-02-10, 23:48   #23
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://gallerigrut.blogspot.com/

Gammel 15-02-10, 00:56   #24
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker Gustav Klimt - mulig å få i poster med god størrelse. Så kan du ramme inn med fin ramme.

Går det ikke an å få trykket opp f.eks denne (av Per Fronth) til posterstørrelse da, eks på Allkopi? Eller er jeg helt på bærtur, ang kunstners rettigheter/copyright osv?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 01:01   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette under likte jeg, av Gro Mukta Holter (oops ble svært!)
Om du melder deg på et malerkurs, oljemaling - kan du male drømmebilde selv. Eller forsøke å kopiere ett, la deg inspirere av...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 09:16   #26
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

I og med at Per Fronth bor i byen her, og venners venners kjente og alt det der, og om jeg hadde gått å kopiert opp noe av hans verk. Ja da tror jeg at jeg hadde fått selveste Per Fronth og hunden hans på nakken. Med god grunn ja
Men det grønne der likte jeg.
Jeg malte veldig mye olje før. Men har mistet inspirasjonen. Dessuten har jeg tre små barn og veldig lite tid.

Gammel 15-02-10, 09:20   #27
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Du kan laste ned en mnd. gratis Photoshop fra Adobe så kan du leke deg med foto der inne - så kan du lage ditt eget Front-bilde med copyright selv. Lykke til!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 09:23   #28
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

http://gallerigrut.blogspot.com/

Ingen tvil om at hun er flink!
Men for "grafisk" for meg. Litt for Andy Warhol/ japansk tegneseriekunst i stilen for meg. (skriver sikkert navnet hans feil).

Og jakten fortsetter Kanskje jeg må bare vinne i lotto og punge ut 20 000 for et smekkert stort av Per Fronth.

Gammel 15-02-10, 09:25   #29
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Du kan laste ned en mnd. gratis Photoshop fra Adobe så kan du leke deg med foto der inne - så kan du lage ditt eget Front-bilde med copyright selv. Lykke til!

Takk!!
Det skal jeg prøve.
Nå i mellomtiden har den tullingen av en mann (sagt med kjærlighet i stemmen) gått hen å brukket beinet på skating, så nå sitter jeg her med tre barn og en mann som nok medfører en del arbeid.. Men vi må få presset det inn ja.

Gammel 15-02-10, 09:29   #30
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil absolutt anbefale noe egenkomponert. Det er noe helt eget med en personlig stil, synes jeg. Ellers er jeg dypt forelsket i bildene til Jonny Andvik, men han har vel ingen som ser store nok til den prisen.

Gammel 15-02-10, 09:33   #31
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Her er en kunstner jeg liker knallgodt, men jeg vet ikke helt om de er store nok.

Jane Hupe

Gammel 15-02-10, 09:46   #32
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Her er en kunstner jeg liker knallgodt, men jeg vet ikke helt om de er store nok.

Jane Hupe

Hun har jeg faktisk to malerier av som jeg kjøpte av henne for noen år siden.
Dette feks er mitt: (kopiert fra siden hennes)

Gammel 15-02-10, 09:52   #33
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jøss så morsomt. Jeg vurderer å kjøpe inn et bilde av henne til vi flytter i nytt hus, men jeg får se om vi får plass / råd.

Gammel 15-02-10, 10:11   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Går det ikke an å få trykket opp f.eks denne (av Per Fronth) til posterstørrelse da, eks på Allkopi? Eller er jeg helt på bærtur, ang kunstners rettigheter/copyright osv?

Jepp, det er du.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 10:30   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det er på bærtur ja. Da synes jeg det er bedre å spare til man har råd til originalen. Det handler om å ha respekt for andres arbeid, mener nå jeg.

Gammel 15-02-10, 21:04   #36
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Nå har jeg bestilt dette i plakat. I og med at jeg ikke har betalt allverdens for det, kan det jo byttes ut etterhvert. Men alt er bedre enn en hvit vegg.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en stor ramme. Bildet er 50 høyt og 120 langt.

Sist redigert av Trulte : 15-02-10 kl 22:10.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 10:08   #37
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Å, det var herlig!

Gammel 16-02-10, 10:27   #38
Sinobell
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sinobell er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nå har jeg bestilt dette i plakat. I og med at jeg ikke har betalt allverdens for det, kan det jo byttes ut etterhvert. Men alt er bedre enn en hvit vegg.
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en stor ramme. Bildet er 50 høyt og 120 langt.

Du kjøper ikke ferdige rammer. men om du søer på ramme i gule sider er det mer en et sted som lager rammer.

Men før du faktisk kom frem til et bilde hadde jeg tenkt å foreslå at du fant noe tøy, eller tapet du likte godt, det er en del billigere enn 5000, men pene gode tapeter er ikke gratis. Det er mye fint mens du venter på å sammle penger til drømmebildet.

Sinobell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 10:59   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har ventet på en mulighet til å presentere denne:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20850164

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.