|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Jepp, vi tenkte å dra i Stavanger svømmehall, men så hører jeg at den er aldeles overfylt i feriene og helgene, så da mistet jeg litt lysten ... Hva med Randaberg? Hører den skal ha barnebasseng den også?
![]() |
#22 |
Vaklende
|
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Hvorfor kommer dere ingen vei før på ettermiddagene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Dyreparken om vinteren er flott, man ser mange flere dyr ute da enn om sommeren. Som sibirtigerne
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?
Fordi mannen er på jobb og har bilen, og buss her ute er vel stort sett et fremmedord. Tror det går buss noen ganger til dagen kanskje, men uansett så er jo eldste på SFO mandag til torsdag.
Der har jeg ikke vært.
![]() |
#26 |
Vaklende
|
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Det er barnebasseng på Klepp, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Jeg er vant med å ta buss jeg, altså. Levde på bussen da vi bodde i Sandnes, tok buss hele tiden. Jeg liker det. Men her ute har jeg ikke sett en eneste buss noensinne, tror de går uhyre sjelden. Og det er stort sett spinngale sjåfører som ikke kan kjøre, jeg har hatt flere nesten-uhell med barnevogna så jeg er litt nervøs for å ta buss med vogn. Og minsten skal jo sove på formiddagen og han sover IKKE i vogna (nekter) så det er en liten utfordring. Men det blir jo lettere etterhvert.
![]() |
#28 |
Vaklende
|
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Du kan gå ut døra nå, bussen går 15:07 og du er i Sandnes om ca en halvtime. Det går busser hver time, enten via Krossen eller Klepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Nå er jo middagen på komfyren.
![]() |
#31 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Oj! Så bra, da vet jeg det. Da er det jo ikke helt hillbillyhelvetet allikevel.
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Men hallo, over EN TIME med buss fra Tjelta til Sandnes? Jøss ... Det tar 10 minutter å kjøre, maks. Ser du sier det tar en halvtime men på reiseruta står det jo 1 time og 12 minutter på den øverste?
![]() |
#33 |
Vaklende
|
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Noen av forslagene innebærer en del ventetid, men hvis du ser på alle tidene vil du se at det ofte står flere forslag til hvert bussbytte. Det er fordi noen av bussene er timet best ift Sandnes, og noen ift Stavanger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?Sjekk Statskog.no. De har mange rimelige hytter omkring i Norge.
![]() |
#35 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Tips til rimelig helgeaktivitet med barn?
Takk.
Takk, men det blir ikke noe av, mannen skal visst på softgun-spilling hele lørdagen (
![]() |
|
|