Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Våger jeg å forsøke hjemmefarging?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-10, 13:48   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Våger jeg å forsøke hjemmefarging?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, det funket for meg også en lang periode, men ikke lenger. Håret kan forandre seg, og det er veldig forskjellig fra person til person hva som gir effekt.

Ja, det er klart, men silje sa katgorisk at man ikk kan farge håret lysere, og det var nettopp det jeg gjorde i årevis.

Gammel 19-02-10, 13:49   #22
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Ja, men da må det vel være blekemiddel i fargen??
Eller er jeg helt på jordet ?
Jeg referer bare hva en frisør sa til meg for mange år siden.

Og kokosbolle; Hva bruker du til å bleke striper med ?

Det er ikke blekemiddel i den jeg har brukt, nei.

Gammel 19-02-10, 13:57   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og kokosbolle; Hva bruker du til å bleke striper med ?

Denne har jeg brukt (blir ikke noe nå som jeg er gravid), og jeg har vært veldig fornøyd. Fint resultat og den sliter ikke veldig på håret.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 15:29   #24
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Det se jo ut som om flere har gode erfaringer med hjemmefarging -så gå for det Pida.Det er jo virkelig veldig mange gode produkter nå.

kokosbolle; Takk ! tror den må prøves ut til våren

Enhjørning: Jeg forstår egentlig ikke hvordan jeg rotet meg inn i denne tråden. Har virkelig ikke peiling på hjemmefarging. Dette kan du åpenbart mer om enn meg:leggersegflat:

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 16:23   #25
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Skal hun bleke håret da? Skal hun ikke farge det i en mørkere farge?

Hun vil i alle fall ikke bli mørkere enn sin naturlige hårfarge.

Kanskje jeg rett og slett skal våge meg på hjemmestriping og be om hjelp fra min fingernemme søster? Men så var det det at jeg ammer da, og da er visst farging/bleking ekstra skummelt. Funker det å gjøre en prøve på det underste håret, kanskje?

Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:00   #26
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er med årene blitt mer og mer kommunefarget. Farger med Garnier Nutrisse 7.3 (Pineapple) og det blir flott og naturlig. For tre måneder siden stripet jeg hos frisøren 2 uker etter å ha farget, og det ble kjempebra. Siden har jeg farget 2 ganger med bra resultat (farger etterveksten i 30 min, og så det hele i 5 min). Aldri hatt rare farger i håret.

I en periode brukte jeg 9.3, men det ble for lyst etterhvert...

Gammel 23-02-10, 22:25   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Det se jo ut som om flere har gode erfaringer med hjemmefarging -så gå for det Pida.Det er jo virkelig veldig mange gode produkter nå.

kokosbolle; Takk ! tror den må prøves ut til våren

Enhjørning: Jeg forstår egentlig ikke hvordan jeg rotet meg inn i denne tråden. Har virkelig ikke peiling på hjemmefarging. Dette kan du åpenbart mer om enn meg:leggersegflat:

Det var bare min egen personlige erfaring altså.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.