|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uffda. What to do?Så godt at det bedrer seg nå!
![]() |
#23 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Uffda. What to do?Så godt at han er bra igjen! Ikke gi deg før forstøveren er på plass
![]() |
#24 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Uffda. What to do?Takk.. Det går nok bra. Man blir bare litt redd og bekymret når det står på.. jeg hater å være alene i slike stunder. Han holder på å spise seg opp igjen nå etter en uke uten særlig mat. veide han på hjemmevekten og han har tydligvis gått ned litt over 500g lille snusken min. jammen er jeg glad for at han har litt å gå på..
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 22-02-10 kl 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Uffda. What to do?Beklager virkelig at denne tråden er blitt en slik klage/syte tråd...
![]() |
#26 |
Bokglad
![]() Sv: Uffda. What to do?Nå blir jeg desperat på dine vegne... Min gutt hadde ikke hatt halvparten så mye trøbbel som din da han fikk forstøver. Nei, dette fatter jeg bare ikke! Vi har faktisk to forstøverapparat vi, da vi fikk et nytt, fancy ett kunne vi beholde det gamle i tilfelle det nye røk. LITT forskjell fra sted til sted og lege til lege, kan man jo trygt si
![]() |
#27 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Uffda. What to do?Ja hun bablet om at det man måtte skrives en søknad og da måtte hun ha mere å gå på. Hun kan jo bare se på skjermen!!! har aldri vært så mye på sykehuset som etter han kom til verden jeg altså.. :leiseg: Dette er så frustrerende.. Det værste er jo at jeg går og tenker at det er meg det er noe galt med. At jeg er for sutrete og klagete og at jeg lager han værre enn han er osv.
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Uffda. What to do?
|
![]() |
![]() |
#30 |
Bokglad
![]() Sv: Uffda. What to do?Stakkars, stakkars deg! "Mere å gå på", ja særlig. Hva da? Dette er ille, et forstøverapparat hadde hjulpet så mye, det er jeg sikker på.
![]() |
#31 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Uffda. What to do?Det er jeg og. Det er jo en grunn til at han blir innlagt og får forstøver på sykehuset hele tiden.
![]() |
#32 |
Bokglad
![]() Sv: Uffda. What to do?Kan ikke du bare flytte hit, så skal jeg hjelpe deg?
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Uffda. What to do?Får du ikke hjelp der, så få han søkt til Voksentoppen! Mitt barn (da baby) ble diagnostisert med astma (BPD i bunn), og medisinert deretter, dog med forstøver (ved lokal barneavdeling). Han ble ikke bedre, og var innlagt omtrent hele den første vinteren/våren. Utalluige rtg ble tatt, men de kunne ikke se noe på dem (skremmende). Da vi kom til Voksentoppen (jeg gråt oss dit), fant de ut at han hadde massive atelektaser på begge lungene, svært nedsatt lungekapasitet og begynnenede Bronkieektasi i tillegg til BPD og alvorlig astma. Det var i grevens tid det ble oppdaget, og han fikk startet intensiv behandling i form av annen medisinering + Nebcina, fysioterapi daglig osv sov. Etter det har vi fått all den hjelp vi kunne ønsket oss.
![]() |
#34 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Uffda. What to do?Huff da!
![]() |
#35 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uffda. What to do?Som jeg har sagt tidligere. Jeg tror bare Helse Vest er ekstremt vanskelige når det gjelder utlevering av forstøverapparat. Gjett om jeg har vært like frustrert som deg. Vi fikk fast lege på barneklinikken lenge før vi kunne få forstøver hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Uffda. What to do?SR, vi ventet kjempelenge på forstøver til våre to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Det tenker jeg også! Spesielt nå som storesøster er på ferie også. Så kommer han kanskje skikkelig over denne kneika, og du får litt avlastning og mer søvn. Dessuten vil endel av "presset" og bekymringene for lillegutt reduseres kraftig, og dere får litt mer overskudd begge to.
![]() |
#39 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Uffda. What to do?å få han innlagt slik at jeg får sove?
![]() |
#40 |
Ser lyst på livet
|
Helt seriøst er det en mulighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|