|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Første kvinnelige presidentJeg synes det er på høy tid at det enten kommer en kvinne eller en mørkhudet president i USA, men jeg tenker vel også at sannsynligheten er stor for at det blir republikansk seier hvis en av disse stiller. Det frykter nok også det demokratiske partiet, så om de tør å la en av dem gå så langt som til presidentkandidat gjenstår jo å se. Men vi kan jo håpe amerikanerne kan overraske de også? Det blir spennende å følge med på i alle fall |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Første kvinnelige president (Dagbladet)
Jeg synes jeg så.
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Første kvinnelige presidentClinton og Obama som president og visepresident hadde vært noe. I grunnen likegyldig hvem som hadde hvilken rolle. Et glimrende team.
|
|
![]() |
|
|