|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?Da jeg jobbet i bank, så stemplet jeg selv og fikk hun på nabokontoret til å skrive rett kopi og initialer. Jeg fikk ingen protester på det.
![]() |
![]() |
#22 |
Einsam
|
![]() Sv: Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?
Jeg jobber i bank, og selv om vi jo sikkert kan kopiere opp og stemple, gjør vi det ikke lenger. Vi skal jo ikke være en kopisentral må vite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Problemet med "rett kopi" er at den som kopierer og stempler blir ansvarleg for at det er ein kopi av eit *ekte* dokument. Eigentleg skulle man jo tru at det einaste man attesterte for var at kopien var ein kopi av eit faktisk dokument, ikkje at dokumentet i seg sjølv var det det utgav seg for - men sånn er det visst ikkje. Difor er det mange som ikkje lenger tek slike kopiar for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Jeg tror jeg har fått gjort det på sykehus en gang, men da bør en helst ha et ærend der fra før av da |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert textrovert
|
Nei, men nå skal jeg heller ikke søke jobb da ...
![]() |
#27 |
trøtt
|
![]() Sv: Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?Er det til studiet mitt? Jeg sendte i hvert fall ingen attesterte kopier, bare vanlige kopier. Skrev at de kunne få se originalene hvis de hadde lyst, men det har jeg aldri hørt noe om.
![]() |
#28 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?Nei, det var til HIB, Sokk. Jeg søker på småbarnsped. der også.
![]() |
#29 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Hvor stemples rett kopi i våre dager?Var innom mitt postkontor og spurte om det samme i går. De gjorde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
trøtt
|
Ja, det er 15.4. som er fristen.
![]() |
|
|