Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har deponert på noen støvletter, beholde eller ikke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 08:50   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har deponert på noen støvletter, beholde eller ikke?

De var litt fine, men de ser litt "pretty WOman" ut - and not in a good way

Gammel 25-02-10, 09:18   #22
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Enig med siste taler. Det ble litt for hoochie mama, i hvert fall med så kort skjørt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:51   #23
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det skjørtet er ikke det som eventuelt skal bli brukt til, men tunikaen er til vask og det andre skjørtet jeg tenkte på var plutselig for stort , tunikaen går jo til like over knærene å da blir det bare ikke så "horete" vil jeg tro. Jeg har ei annen bekjent som har kjøpt akkurat disse, å etter litt overtalelse av henne så holder jeg nok på at det blir til å beholde dem

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:57   #24
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir sikkert fint med den tunikaen, Smurfine. Behold dem du, hvis du liker dem.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:00   #25
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes de var kule! Hvertfall med en tunika eller litt lengre skjørt til.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:03   #26
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg også faktisk(å jeg er litt veldig fan av støvletter som går sånn langt opp jeg da, har et par med lav hæl også), å sånn bortsatt fra det så satt den bra på foten min, å var veldig gode å ha på,så jeg skal oppdatere med nytt bilde når tunikaen har blitt vasket

Gammel 25-02-10, 10:06   #27
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gjør det! Støvletter til over kneet er kjempekult!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:31   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha på en tight jeans, så blir'e så bra atte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 12:39   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Tsja... du har jo veldig flotte legger. Men er det virkelig umulig å strekke dem helt ut ? Med smale jeans som aC skriver, og litt lang topp tror jeg det kan bli stilig.

Siden du deponerte ville jeg nok likevel hellere gå for høy-men-ikke-over-knæet støvletter.

Gammel 25-02-10, 22:20   #30
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble for rynkete....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:25   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså. Før bildene sa alle nei. Etter de siste bildene sa mange ja, noen tja og noen nei.

Jeg ser dem ikke så godt, så jeg vet ikke helt.

Var de første bildene veldig annerledes?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:27   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har selv noen som ligner, men de er helt glatte og stopper under kneet. Synes disse så litt rynkete ut. Men hvis du liker dem, så go for it!

Gammel 25-02-10, 22:30   #33
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Litt usikker. Man må ihvertfall ikke ha kløft eller rød leppestift med de støvlettene. Er resten av antrekket mer classy, kan det gå. Kommer helt an på.

Men de er ikke så anvendelige da.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:35   #34
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Kan vel strekke de helt ut ja, men jeg synst personlig de så best ut på når de var litt "rynkete" litt vanskelig å få så veldig bra bilde med mobil, jeg prøvde nemlig å lysne det ene bilde litt da det var veldig mørkt i utgangspunktet, å da ble det kanskje så lyst at de på bilde så litt "horete" ut eller hva jeg skal si.

Altså, poenget er ikke å bruke disse til hverdags eller normalen, er kun til for når jeg skal pynte meg, ut på byen, bursdag etc. Så ja, riktig at de ikke er så anvendelige, men det skal heller ikke brukes til alt

Har vel mer eller mindre bestemt meg for at disse blir en beholdt, å det kommer nye bilder med tunikaen

Gammel 25-02-10, 22:38   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eneste Veldig Viktige er å aldri bruke tynn strømpebukse til. Heeelt tykk strømpis, tights eller jeans. Ikke transparent. Neineinei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:39   #36
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hør på ac.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:51   #37
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eneste Veldig Viktige er å aldri bruke tynn strømpebukse til. Heeelt tykk strømpis, tights eller jeans. Ikke transparent. Neineinei.

Så enig ,så enig!!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 23:08   #38
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg få se noen tydeligere bilder? Pliis?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 23:33   #39
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Har vel ikke noen tydligere bilde på maskinen nå, kan se hva jeg får gjort i morgen eventuelt.

Ikke tynn strømpebukse til? Men det er jo absolutt det fineste til tunikaen jeg har tenkt å bruke til da? Men prøver meg frem

Gammel 25-02-10, 23:39   #40
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

de var rett og slett grusomme. Sorry..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.