|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Petter Northug | |||
| Synes han er rå, og har egentlig sans for kommentarene. Krydder i sporten. |
|
73 | 45,91% |
| Synes han er kjempegod på ski, men liker ikke kommentarene. |
|
27 | 16,98% |
| Har ingen formening om han. |
|
40 | 25,16% |
| Liker han ikke, og synes han burde holdt seg for god til å slenge kommentarer. |
|
19 | 11,95% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?
Helt enig med Elin. Hadde han ikke hatt den enorme og noe 'uspiselige' troen på seg selv hadde han ikke vært så god.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Flåkjefta trøndergjøk. Han hadde fått så jævlig juling om han hadde kommet på fest i min hjembygd. Mest fordi han var trønder som sådan, og en god del fordi han er så breial. Ikke rart han er blitt så kjapp, det er jo en dyd av nødvendighet.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Nettopp - hadde han holdt stilen når han selv gikk på trynet, så hadde det vært uendelig mye kulere, hele greia. Sånn det ble, falt han jo helt igjennom og ble liksom bare en barnslig tulling.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan han er i virkeligheten spiller ingen rolle her, synes jeg. Det han presterer i kombinasjon med kommentarene fungerer positivt for meg. Det er vel noe med at han bryter sen del forventninger. Skiløpere skal være ydmyke, respektfulle og glad på andres vegne. "Sport er sport"... "noen gang vinner du, noen gang taper du..." |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg synes han er et råskinn på ski, og er utrolig imponert over det han gjør. Men jeg er ikke like imponert over det han sier. Synes mye han sier er pinlig. Når det er sagt, så kan han slenge så mye med kjeften han bare vil for min del. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Generelt sett er jeg enig.
|
|
|
#9 |
|
nygift
|
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Han er et råskinn på ski, men han oppfører seg litt barnslig til tider, mtp de uttalelsene han har hatt i tidligere skirenn (det er så lett og dette er et barneskirenn) som han har vunnet.
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg aner ikke noe om hva han driver og snakker om, men han føyer seg inn som enda en i rekken av urstygge langrennsløpere.
|
|
|
#11 |
|
intro
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Det handler nok om selvtilliten, og det gjelder nok for mange. Mange kvinner liker menn som uttrykker stor selvsikkerhet. Det er attraktivt. Tenk bare så mange som liker Kurt Nilsen. Sjarmen ligger i væremåten eller hva de utstråler. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Ja, kan du tenke deg. De er vel gullgravere hele gjengen, må være det for å ville kle seg naken med han der. :grøss:
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Svær i kjeften og kjapp er en uslåelig kombo der jeg er fra. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg synes han hadde vært tusen ganger kulere om man kunne ane bittelitt selvironi noen ganger. Det er det lite av og jeg synes at sånne hanekyllinger er kjedelige i lengden.
|
|
|
#17 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg syns han er herlig. Han er så vidunderlig udressert, og helt seg selv. Han blir fort nok farget av og formet av forventningene til pressen, og kommer nok han og til og oppføre seg pent og pyntelig. Kanskje. Tror vi har hatt noen slike råskinn innenfor sporten før også. Alberto Tomba, (Tomba La Bomba) var en av dem såvidt jeg kan huske. Tennis har også hatt noen storkjefta "småunger". Men merkelig nok er det disse kruttønnene som gjør det morsomt å se på. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Dronningen - jeg synes også det er stas med folk som er ukonvensjonelle.
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Er på linje med Elinblu og Esme. Han mistet meg litt den gangen han survet noe voldsomt over ikke å bli plukket til OL eller VM eller hva det nå var. Breial og uten særlig selvironi er ikke akkurat noe som tenner meg. Men det er kanskje ikke en nødvendighet å skulle tenne på menn i trikot heller.
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg skjønner ikke de som virkelig lar seg hisse opp av Nordtugs uttalelser (hvis det virkelig er noen? Eller er det bare media som later som?). Who cares, liksom. Som oftest er det jo tydelig at det er for å provosere, eller en del av imaget hans.
|
![]() |
|
|