|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Morellas vei mot førerkortetSå bra du fikk øvelseskjørt med faren din. Jeg er glad jeg har fått prøvd meg på så mye ulikt føre, og at jeg f.eks. hadde langkjøring på blanke holka midtvinters. Det er mye læring der jeg er glad jeg kunne gjøre med kjørelærer, og ikke alene i bilen etter at jeg hadde fått lappen.
|
|
|
#2 |
|
Superbasinella
|
Sv: Morellas vei mot førerkortetI dag ble det enormt mye tull fra min side. Det startet ikke helt bra og jeg gjorde mange unødvenige feil. Jeg velger å legge litt av skylden på bilen, det var en lånebil som jeg ikke har kjørt før. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Morellas vei mot førerkortetSå kult, du raser jo fremover! Jeg kjørte alene for første gang i helgen, det føltes både skummelt og naturlig på samme tid. Og litt sånn; Lar de MEG få lov til dette?!
|
|
|
#5 |
|
Superbasinella
|
Sv: Morellas vei mot førerkortet
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superbasinella
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superbasinella
|
Sv: Morellas vei mot førerkortetSikkerhetskurs på bane (glattkjøring) er unnagjort. Kjørelæreren min vil gjerne ha meg opp på nivå 4 og bestille time til oppkjøring. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superbasinella
|
Sv: Morellas vei mot førerkortetLandeveiskjøring (langkjøring?) med forbikjøring i dag. Jeg gruer meg skikkelig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Morellas vei mot førerkortetLangkjøringen er ikke noe å grue seg til, det er utrolig kjekt, |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morellas vei mot førerkortetOppkjøringen når den kommer går nok strålende skal du se. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morellas vei mot førerkortetGod tur! Lykke til med oppkjøringen når den tid kommer! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morellas vei mot førerkortetLiten avsporing : når man kjører opp, får man førerkortet fysisk der og da ?
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morellas vei mot førerkortetSelve kortet må bestilles opp. Du får en papirlapp som er midlertidig førerkort i påvente av kortet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morellas vei mot førerkortetGratulerer!
|
![]() |
|
|