Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Haha ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 16:43   #21
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: haha..

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det er utrolig barnslig og ikke minst frekt å først bevisst gjøre at man blir utestengt, så løpe for å skryte av det til sine "nye" venner.
Hva med å ta opp det du er misfornøyd med på NM direkte med dem på en ordentlig måte istedet for å oppføre deg som en treåring i trassalderen?

Snakk om å være trangsynt!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 16:50   #22
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Signerer innlegget til Kirsebær jeg.

Gammel 23-01-07, 17:56   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Uff så teite dere er..
mange..For det første skryter ikke eller klager ikke.. Jeg ler av det fordi det blir så dumt. jeg skrev det her fordi jeg vet at mange har hatt dårlig erfaring med Nm her, så jeg skrev det så vi kunne le litt sammen. Noe som tydelig ikke lot seg gjøre, fordi dere tar alt så patetisk seriøst..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 17:57   #24
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg føler at mange flere har brust med fjærene for slike ting uten å få annet enn klapp på skulderen og dulter i siden.

Om man føler for å fortelle noe her inne må da det være lov? Om SpetakkelRandi Velger å le mens hun forteller, eller om hun forteller i en saklig tone må da være totalt urelevant?

Og jeg har fått inntrykk av at det ikke er mulig å diskutere saklig med nm-ledelsen.

Håper du får kost deg på dette forumet i mellomtiden da.

Gammel 23-01-07, 19:38   #25
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Snakk om å være trangsynt!

Godt du er enig med meg.

Gammel 23-01-07, 19:40   #26
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Uff så teite dere er..
mange..For det første skryter ikke eller klager ikke.. Jeg ler av det fordi det blir så dumt. jeg skrev det her fordi jeg vet at mange har hatt dårlig erfaring med Nm her, så jeg skrev det så vi kunne le litt sammen. Noe som tydelig ikke lot seg gjøre, fordi dere tar alt så patetisk seriøst..

Det er dumt, ja.
Men jeg synes nå at det ER teit å provosere mest mulig for " å se hvor mye de takler".

Og det hadde jeg sagt uansett HVEM det var som hadde gjort det.

Gammel 23-01-07, 22:56   #27
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er dumt, ja.
Men jeg synes nå at det ER teit å provosere mest mulig for " å se hvor mye de takler".

Og det hadde jeg sagt uansett HVEM det var som hadde gjort det.

Jeg har jo ikke vært sånn fæl syns jeg selv da. jeg har hintet litt i tråder om at jeg syns de er for kjappe for å stenge tråder og redigere innlegg, og da har jeg fått litt "kjefte"pm av dem. så har jeg likevel fortsatt å si hva jeg mener om det og så kastet de meg ut.

men men. ferdig med den saken..

Gammel 23-01-07, 22:59   #28
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haha ...

Mange rare forum rundt omkring.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:19   #29
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkommen i klubben, spetakkel!

Det er en annen holdning på NM enn her i fht å låse tråder istedet for å la folk krangle seg ferdig og bli venner igjen. Jeg er prsonlig helt uenig med NMs policy på feltet, og derfor er jeg her og ikke der. :logisk: Hvis man ønsker å diskutere bakgrunnen for beslutninger, får man gjengitt forumreglene, ikke hvordan moddene/admin/eiere har TOLKET reglene i det gjeldende tilfellet. Det er temmelig irriterende.

Det skal i mange tilfeller lite til å bli utestengt. Tre indre og vekk me'n. Så hvis noen slenger litt med leppa, så skal det ikke mye til av samarbeid for å få folk utestengt.

Sånn. Da har jeg sladret nok om NM for i dag. :gir meg selv karantene:

Gammel 23-01-07, 23:44   #30
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skjønner heller ikke hvorfor frøken Spetakkel skal ha så mye kjeft for noe andre har fått klapp på skulderen for.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:46   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ha undret meg noen ganger over utestengelser fra NM, men å utestenge noen som tester hvor langt strikken kan tøyes vet jeg ikke om jeg synes er så rart når man har tradisjoner for utestengelser. Helt uavhengig av andre ting som skjer på NM synes jeg akkurat dette var temmelig barnslig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:48   #32
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor frøken Spetakkel skal ha så mye kjeft for noe andre har fått klapp på skulderen for.

HVem sikter du til nå??

Gammel 23-01-07, 23:48   #33
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke sant? Da det skjedde med meg fikk vi nytt forum og mange syntes det var HELT urimelig, og blablabla. Nå får Spetakkel masse kjeft. Det er ikke fair. Men å tøye strikken med vilje er jo en sak for seg selv.

Gammel 23-01-07, 23:49   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde de andre utestengte kommet med samme typen innlegg hadde jeg nok ikke klappet dem så veldig på skuldrene. Jeg synes ikke det kan sammenlignes i det hele tatt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:50   #35
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei, ikke sant? Da det skjedde med meg fikk vi nytt forum og mange syntes det var HELT urimelig, og blablabla. Nå får Spetakkel masse kjeft. Det er ikke fair. Men å tøye strikken med vilje er jo en sak for seg selv.

Håh!
Hadde jeg fått med meg dette hadde du fått spænk av meg også!

Gammel 23-01-07, 23:51   #36
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-01-07, 23:52   #37
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Håh!
Hadde jeg fått med meg dette hadde du fått spænk av meg også!

Spænk? Ju nåti vomman!

:Peker på tittelen din:

Gammel 23-01-07, 23:54   #38
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ikke kalle det spetakkel sier hun har gjort å tøye strikken, jeg vil kalle det å oppføre seg normalt.

Gammel 23-01-07, 23:55   #39
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jasså? Vil du ha litt ris også?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Spænk? Ju nåti vomman!

:Peker på tittelen din:

Gammel 23-01-07, 23:55   #40
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var ikke en av dem som syntes det var så urettferdig at Mim ble utestengt - rett og slett fordi det gikk meg hus forbi hva grunnen var. :åpplyser:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.