|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ringskrømt
|
Sv: haha..
Snakk om å være trangsynt! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: haha..Uff så teite dere er..
|
|
|
#24 |
|
Møllspist fletthurpe
|
|
|
|
#26 |
|
"De"
|
Det er dumt, ja.
|
|
|
#27 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Jeg har jo ikke vært sånn fæl syns jeg selv da. jeg har hintet litt i tråder om at jeg syns de er for kjappe for å stenge tråder og redigere innlegg, og da har jeg fått litt "kjefte"pm av dem. så har jeg likevel fortsatt å si hva jeg mener om det og så kastet de meg ut.
|
|
|
#28 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haha ...Mange rare forum rundt omkring. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Epikur
|
Sv: Haha ...Velkommen i klubben, spetakkel!
|
|
|
#30 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Haha ...Jeg skjønner heller ikke hvorfor frøken Spetakkel skal ha så mye kjeft for noe andre har fått klapp på skulderen for.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Haha ...Jeg kan ha undret meg noen ganger over utestengelser fra NM, men å utestenge noen som tester hvor langt strikken kan tøyes vet jeg ikke om jeg synes er så rart når man har tradisjoner for utestengelser. Helt uavhengig av andre ting som skjer på NM synes jeg akkurat dette var temmelig barnslig. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Epikur
|
Sv: Haha ...
Nei, ikke sant? Da det skjedde med meg fikk vi nytt forum og mange syntes det var HELT urimelig, og blablabla. Nå får Spetakkel masse kjeft. Det er ikke fair. Men å tøye strikken med vilje er jo en sak for seg selv.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hadde de andre utestengte kommet med samme typen innlegg hadde jeg nok ikke klappet dem så veldig på skuldrene. Jeg synes ikke det kan sammenlignes i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
"De"
|
Håh!
|
|
|
#37 |
|
Epikur
|
Spænk? Ju nåti vomman!
|
|
|
#38 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Haha ...Jeg vil ikke kalle det spetakkel sier hun har gjort å tøye strikken, jeg vil kalle det å oppføre seg normalt.
|
|
|
#40 |
|
ctrl+z
|
Sv: Haha ...Jeg var ikke en av dem som syntes det var så urettferdig at Mim ble utestengt - rett og slett fordi det gikk meg hus forbi hva grunnen var. :åpplyser:
|
![]() |
|
|