|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforumOK, da, vi får vise at vi trenger det :furter seg til viljen sin:. Jeg tror helt klart at årsaken til at graviditetsforumet ikke blir brukt så mye er at de fleste opplever det som meg; nemlig at det er veldig uoversiktlig.
|
|
|
#4 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforumNå har vi prøvd den gnukke mellomløsningen en stund, kan vi prøve å spørre igjen om å få dele opp i underforum? Trimestertrådene blir liksom ikke det samme.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforumJeg er veldig enig. Hva skal vi f.eks. gjøre når jeg bikker over i 3. trimester? Hvem skal oppdatere tråden da?
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforum
Nettopp, jeg ender ofte opp med å bare holde kjeft, for jeg vel ikke hvor jeg skal poste, eller så drukner det i den lange tråden. Eller så føler jeg at jeg avbryter noe når jeg legger et nytt tema inn...
|
|
|
#7 |
|
Administrator
|
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforumJeg ser enda ikke at noen har merket trådene sine; "(3T) Halsbrann", f.eks.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
kåt vikingbrud
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforum*furter*
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforumJeg synes HP kommer med gode forslag. En ting som er fint her i forhold til NM, er at det ikke sitter masse folk i termin-/barselklubber som ikke vil ut på det store forumet fordi det er så skummelt. Jeg sier ikke at det må bli sånn, men jeg tror det fort kan bli det.
|
|
|
#10 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforumSelv om jeg tidligere har skrevet under på oppropet er jeg nå mer enig med HP. Vi er kanskje ikke mange nok til å få liv nok i små underfora heller. Kan vi ikke heller bli flinke til å legge ut tråder på Teofelias gravidtetsforum. Vogner kan jo alle være interresert i, og det kan jo hende vi har noe å komme med selv om vi ikke er i samme trimester.
|
|
|
#12 |
|
Quiet, please
|
Sv: Underfora til Teofelias graviditetsforumSynes det funker fint slik det er nå, jeg. Tror ikke det er mange nok gravide her til å holde liv i egne underfora.
|
![]() |
|
|