|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?
Er det noe galt med selvlysende dildoer da? :synes det høres riktig så stilig ut:
![]() |
#23 |
guru advisor
|
![]() Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?Er det ikke flere her som synes det er vanskelig å svelge at det brukes så sinnsyke summer på en hoppbakke som vil stå mye ubrukt i løpet av et år? Og at en slik prosjektstyring som det har vært her ikke blir slått større opp, mens spørsmålet om hvem som hopper først skal ha hovedfokuset i media i flere uker? Lettere å få tilgivelse enn tillatelse, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
En som trener
|
Det hoppes der bare på vinteren, men det vrimler med turister året rundt. Før hadde de jo det morsomme greiene der oppe på sommeren, hva var det igjen. Hvor folk lagde rare båter og man skulle ringe en bjelle kjappest. Kan det nye anlegget brukes til andre morsomme ting, mon tro? Konsertarena eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?Jeg syns jo selvfølgelig budsjettsprekken er skrekkelig idiotisk, men jeg er ikke i mot at det brukes penger på et slikt anlegg. At hopp er en vintersport kan man jo ikke bruke som et argument i mot bygging syns jeg. Om sommeren er den et turistmål, så helt "uvirksom" er den ikke.
![]() |
#32 |
guru advisor
|
Og hvis folk går rundt og blir opphisset over at den ligner en dildo i tillegg, så er det kanskje ikke så dumt i lengden. Oslo blir Europas nye Lidenskapens by, hvor innbyggerne oser av tenning og sensualitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?Jeg skulle ønske at man ble mye flinkere til å budsjettere mer korrekt før man setter i gang slike digre prosjekter, slik at politikerene visste litt bedre hva de sa ja til. Det er ikke som om dette er første gang man ryker på en skikkelig budsjettsmell.
![]() |
#36 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?De bruker da kollen hele året gjør de ikke det?
![]() |
#37 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Nye Holmenkollen - verdt det?Det kan umulig være sånn at det var budsjettert med 52 millioner for å bygge nye hoppbakke. Det ble vel budsjettert med det for å pusse opp den gamle. Så ble det klart at for å fortsette å være verdenscupsted og for å få VM var det krav om en helt ny bakke. Da blir det selvsagt en annen sum som trengs. Tviler på at de sprakk med 1750 millioner altså!
![]() |
|
|