|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Audacious
|
![]() Sv: Kan jeg få tips om en gjennomsyret feel-good bok?Jeg har alle Maeve Binchys bøker, også innkjøpt i en periode hvor jeg trengte feelgoodbøker. Men, det er klart, det er jo kjipe ting som skjer der også, selv om stemningen er ganske feel-good. Det er en del av bøkene som har overlappende persongalleri, f.eks Quentins, Scarlet Feather, Tara Road. Jeg liker best Light A Penny Candle.
![]() |
#23 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg få tips om en gjennomsyret feel-good bok?Brooklyn Follies av Paul Auster.
![]() |
![]() |
#24 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg få tips om en gjennomsyret feel-good bok?Eh. Gammel tråd. Sorry.
![]() |
![]() |
#25 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan jeg få tips om en gjennomsyret feel-good bok?
Jeg har lest noen av dem som er i tråden her. Klokken i Makedonia likte jeg godt, fengende bok. Annie Hawes likte jeg også, veldig søt skrivning, men jeg brukte lang tid på den. Det var en sånn bok som jeg leste litt og litt i og koste meg med, ikke en bok jeg slukte i ett. Herlig påfyll.
![]() |
|
|