|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Flyet forsinket i 11 timer! :(Ja, vi venter hjemme. Minsten sover, ikke han eldste desverre. Nå har vi visst fått lov til å sjekke inn senest 00.30. Min mor ringte avinor i sted.
|
|
|
#3 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyet forsinket i 11 timer! :(Uff så kjedelig.Men godt dere er hjemme da. Trodde dere satt på flyplassen jeg. Håper dere kommer dere avgårde i natt halv tre da.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Flyet forsinket i 11 timer! :(KOmmer de til å vise filmer og servere middag og slikt på natten tror dere? *vil sove*
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Flyet forsinket i 11 timer! :(Det var fokus på soving de gangene jeg har reist om natten.
|
|
|
#6 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Flyet forsinket i 11 timer! :(Vi har kun måttet vente en gang, og det var nå i november da vi fløy til Praha. Det var en brann i kontrolltårnet i Praha, så vi måtte lande i Berlin og ventet der i litt over 2 timer før vi fikk fly videre.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyet forsinket i 11 timer!Fikk melding fra mamma i formiddag om at de ble 13 timer forsinket til slutt så da er vel alle mann alle framme. Var visst værtrøbbel i Tromsø (!) for et par dager siden som var rota til forsinkelsen... |
|
|
|
![]() |
|
|