Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er dette den ultimate matboks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 19:07   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Har akkurat bestilt en som likner veldig fra Tupperware jeg - gleder meg til den kommer. Der er det to små bokser, og en litt større oppi en stor boks
Avbildet på side 40. her: http://www.tupperware.dk/Norway/today/30.html

Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 13:40   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har akkurat bestilt en som likner veldig fra Tupperware jeg - gleder meg til den kommer. Der er det to små bokser, og en litt større oppi en stor boks
Avbildet på side 40. her: http://www.tupperware.dk/Norway/today/30.html

Den bruker jeg, og er kjempefornøyd! Har to stykker, så jeg kan veksle på. I dag hadde jeg lomper med ost, skinke og salat i den store boksen, og hhv en liten avocado og tomatbåter i de små boksene.

Gled deg sjuggerpløm!

Gammel 24-01-07, 00:13   #3
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er supert med en slik "Koffert". Den rommer mye. Gjerne 1-2 knekkebrød innpakket i matpapir, oppskåret frukt i en liten boks. Yoghurt/biola eller lign. Veldig greit at man pakke inn maten før man putter det i kofferten også, så slipper man et sammensurr av kliss.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:02   #4
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så den matboksen jeg også., ble veldig inspirert og lurte fælt på hvor hun hadde kjøpt den hen.
Smart til både jobb og skole.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 15:15   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Ser at bloggeren sier den er så dyr med frakt, toll og mva, men jeg ser at den selges på den danske siden til 199,-, så da burde det vel ikke bli ille?

De tar 200 kr i frakt, så den kommer på ca 360 kr siden man slipper dansk mva.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 15:37   #6
Billeba
Aktiv

Billeba sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

De tar 200 kr i frakt, så den kommer på ca 360 kr siden man slipper dansk mva.

Frakt fra England er på £8 - så det blir vel enda billigere det?

*teller kronestykkene mine for jeg også vil ha fin matboks*

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 15:22   #7
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen TW-selgere her som vil selge meg den grønne TW-matboksen HI har? Helst noen som har den lagerført, jeg gidder ikke vente så lenge på den ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 23:06   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er det noen TW-selgere her som vil selge meg den grønne TW-matboksen HI har? Helst noen som har den lagerført, jeg gidder ikke vente så lenge på den ...

Jeg ser ingen TW-matboks i hovedinnlegget.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 23:08   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg ser ingen TW-matboks i hovedinnlegget.

Nederste bildet i hovedinnlegget...

Jeg har aldri sett noen selge denne typen matboks i Norge daffy. Mulig jeg tar feil.

Gammel 01-02-07, 23:16   #10
Mango
Fullverdig medlem

Mango sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mango har et hav av muligheter foran seg
Standard

Den virket kjempe kjekk, fikk lyst på en sånn en.

Mango er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 21:48   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er dårlig på matpakke og har kjedelig boks til meg selv ( er vandt med å få mat på min tidligere jobb).

Lillegutt har en sånn som Mim har lagt ut bilde av, bare med annet motiv. Den liker vi godt, begge to. God plass til både brød, yoghurt og frukt. Samt at han elsker å bære den selv inn i barnehagen.

Den så veldig fin ut den du la ut, HI, men den ville vel bare fått meg til å få enda dårligere samvittighet for den lusne matpakka mi.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 22:32   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil også ha sånn matboks! Men akkurat nå har jeg utsikter til et og et halvt år til hjemme, så det er ikke noe behov sånn med det første.

Ellers kan jeg anbefale www.lunchboxes.com om dere vil ha noe smashing som ingen andre på jobben har Kanskje med matchende termos?

Gammel 14-03-07, 20:22   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg endelig fått somlet meg til å bestille. Bestilte fra http://www.lunchboxes.com/ Etter mine beregninger blir det ca 233,- inklusiv frakt for matboksen.

Gammel 17-03-07, 21:03   #14
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Da har jeg endelig fått somlet meg til å bestille. Bestilte fra http://www.lunchboxes.com/ Etter mine beregninger blir det ca 233,- inklusiv frakt for matboksen.

Jeg og. Fikk mail i går om at den var sendt!

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 20:45   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har jeg lenge lest om på lavkarbo.no og her er bloggen til han som har brukt den på forumet:

http://www.vgb.no/20515/

Masse gode tips til lavkarbo-lunsjer.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 22:26   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den har jeg lenge lest om på lavkarbo.no og her er bloggen til han som har brukt den på forumet:

http://www.vgb.no/20515/

Masse gode tips til lavkarbo-lunsjer.

Takk for tipset!

Gammel 21-03-07, 17:02   #17
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal bestille meg slike jeg også etterhvert,geniale

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:38   #18
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk min for kort tid siden og må vel innrømme at jeg ble litt skuffet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:42   #19
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan du utdype?

Gammel 21-03-07, 20:45   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg fikk min for kort tid siden og må vel innrømme at jeg ble litt skuffet.

Hvorfor ble du skuffet?

Jeg fikk min i dag, og stusser over et par ting. At man ikke kan vaske den i oppvaskmaskinen (var det bare innmaten mon tro?), også synes jeg den var litt vanskelig å lukke igjen ordentlig. Mulig jeg har møblert den feil, det lå ved en lapp om hvordan det skulle gjøres. Skal ta den i bruk på jobb i morgen, får avlevere rapport siden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.