|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Liker du marsipan/ bløtkake? | |||
| Ja, jeg synes det er godt |
|
100 | 51,02% |
| Helt greit, jeg tar en bit for syns skyld |
|
52 | 26,53% |
| Nei, jeg liker det ikke i det hele tatt |
|
35 | 17,86% |
| None of the above (spesifiser i tråden) |
|
9 | 4,59% |
| Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg syns det er fantastisk godt! Min favoritt kake er marsipan kake med aprikos syltetøy, mmm..
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg liker ikke krem, ikke sukkerbrød og ikke syltetøy i kaker så jeg kan vel ikke tenke meg noe verre å bli servert.
|
|
|
#5 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Lukket valnøtt er bare fantastisk! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
*_*
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg liker det godt!
|
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Marsipankake med litt krem under lokket kan jeg spise, et stykke av om det er godt fyll. eks jordbær og banan og vanilje.
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Hjemmelagd marsipankake med friske bær, valnøtter og vaniljekrem kan være veldig godt. Bakerimarsipankake inneholder ofte for mye fløtekrem og for mye tørr kakebunn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?
Vi er helt på forskjellige kloder, ser jeg.
|
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?
Helt enig! Jeg kjører på med bringebær, jordbær, nektariner (om sommeren) og moreller. Men valnøtter kan jeg styre meg for.
|
|
|
#12 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg synes både marsipankake og bløtkake kan være godt til tider, men det er ikke favoritter hos meg.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg elsker marsipankake og er generelt hund etter kaker (hvorfor er det ingen nam-smily her? Er jeg alene om å være matvrak? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg liker ikke bløtkake men elsker marsipankake.
|
|
|
#16 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg er ikke så veldig glad i det, men kan spise et lite stykke. Om det er andre kaker å velge i, tar jeg heller det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg liker de fleste bløtkaker og marsipankaker godt, men de er ikke blant favorittkakene mine.
|
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Vel, ting ender gjerne opp som klassikere fordi mange liker det!
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Bløtkake er blæh. Marsipankake var veldig godt da jeg var gravid, ellers ikke. Jeg kan spise et stykke til nød sånn for syns skyld om jeg må, men ellers skal jeg være temmelig godtesugen før jeg spiser det.
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Liker du marsipankake/bløtkake?Jeg liker marsipankake uten marsipan. Marsipan er grusomt. Jeg velger heller bløtkake enn marsipankake ja. |
|
![]() |
|
|