|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi har aldri sendt med og ingen har med soveposer hit heller.
![]() |
#22 |
Audacious
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Nei, jeg spør om hun skal ha med sengetøy/sovepose, og da er svaret nei. Ei av storesøsters venner hadde med sovepose sist fordi hun hadde lyst til å bruke den. Da ville Storesøster sove i sin også.
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Her har vi i perioder hatt mye overnattingsbesøk, noen ganger flere på en gang, og da syns jeg jo det forenkler logistikken litt om de har med sovepose. Mindre jobb å legge på, og mindre klesvask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi har aldri sendt med sovepose og hadde nok blitt veldig overrasket om noen hadde med hit. Om det er ønskelig, så regner jeg sterkt med at man ber om det.
![]() |
#25 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Sovepose?! Nei, det hadde jeg ikke kommet på at skulle være en del av utrustningen. Jeg hadde gjerne sendt med hvis det ble forespurt, men ikke kommet på det ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi sender med ungene sovepose når de skal på overnatting, de aller fleste har det med når de er her og overnatter også.
![]() |
#28 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg hadde alltid med sovepose da jeg var barn. Det var jo halve morroa ...
![]() |
#29 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Ikke soveposer men dyner og puter. Som regel sover begge to over hos noen og da er det greit å ikke måtte re opp til to til for en natt.
![]() |
#30 |
Sær og kresen
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Det er litt opp og ned, som regel avtales det på forhånd i så fall.
![]() |
#31 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg spør alltid om de skal ha med noe, men har aldri opplevd at de skal. Ei heller har noen noengang hatt med sovepose til oss.
![]() |
#32 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Nei, det har vi aldri gjort. Hvis det var nødvendig så hadde jeg gitt beskjed.
![]() |
#33 |
By the Sea
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?
![]() |
#34 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi har ikke soveposer engang, vi - bortsett fra en gammel etter meg som har ligget i kjelleren og som lukter fælt.
![]() |
#35 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Det hadde jeg aldri gjort så fremt ikke foreldrene hadde sagt at de ikke hadde dyner nok. Er selvsagt for meg at skal noen overnatte her så har vi både madrass, dyne og pute. Jeg anser det ikke som noe bryder i å ordne til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi spør om ungene skal ha med sovepose og vi sier ifra hvis vi ønsker at de som skal sove her skal ha med sovepose. Kommunikasjon er en fin ting.
![]() |
#37 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg pleier å spørre om barna mine skal ha med sengetøy\sovepose.
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg har aldri sendt med ungene soveposer, og har aldri opplevd at noen har tatt med det hit heller.
![]() |
#39 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Ser ut som dette ikke er så utbredt som jeg trodde. Glad vi har det som standard her, hvis ikke hadde det virkelig blitt masse klesvask. Alle ungene har ofte overnattingsgjester.
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg har pleid å spørre om jeg skal sende med sengetøy, noen ganger må jeg det men som oftest ikke. Sovepose er aldri aktuelt uansett. |
![]() |
![]() |
|
|