|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?
Jo, ganske tunge. S brukte det første gang vinteren han var 3-4 år. Da var det helt fint, men jeg tror ikke jeg vil gå for det til de minste. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?De første vintrene hadde lillebror ReimaTec, pga varmeplaten i rompa. I år (2,5 år) fikk han Ticket. Greit han er stor for alderen men dressen er ikke spesiellt tung eller stiv synes jeg. Litt forskjell fra ReimaTec er det men ikke noe som merkes for han ihvertfall. Ticket er såpass mye bedre enn det meste annet at de grammene ekstra er verdt det.
|
|
|
#23 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Enig med deg når det kommer til Reima. Jeg har vært fornøyd med name-it/exit og feflex sine dresser. ok pris og fornøyd med kvaliteten. troll er også bra, men så mye dyrere at jeg ikke har valgt å kjøpe den på nytt igjen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Jeg har vært storfornøyd med T2H, minstepoden sværger ved sin Molo dress. Storebrorens arvede Reima-dresser har småhuller og rift. Jeg har lappet disse med påklistrings-stoff som jeg klippet i hjerter. Det var ikke så populært
|
|
|
#25 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Har vinterdress fra T2H. Uttagbart for, så nå er den vårdress. Den er kan være klissvåt utenpå, og helt tørr inni. Litt stiv, ja. Ikke for de aller minste. Min er 3 år. Den er for høy og stiv i halsen, derfor kan vi aldri ha den igjen. Ellers fornøyd. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?vi har gått over til todelt til vårt 2006 barn, Bergans Stallo, som har fungert som vinterdress, vårdress, regnjakke, vinterjakke og vårjakke.
|
|
|
#27 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Reima tec+ er jeg kjempefornøyd med |
|
|
|
|
|
#28 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Hvor selger de Jonathan-dresser?
|
|
|
#29 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Ja, Friends er selvsagt mye tyngre enn Reima, men fortsatt lettere enn TTH. Og TTH er igjen like tørr som Friends. Eller våt, om du vil.
|
|
|
#30 |
|
ræv med ører
Ja, Bokklubbdressene var like gode som Reima jo!
|
|
|
#32 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Ikke min erfaring,men de er store i størrelsen, så vi valgte å gå en størrelse ned på snuppa sin dress. Holder seg tørre og blir like fine i vask etter vask etter vask.
|
|
|
#34 |
|
Uhelbredelig B-menneske
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Vi har de siste vintersesongene, hatt Reimatec + etter at jeg ikke synes vanlig reimatec var slitesterk nok (har brukt vanlig Reimatec til begge jentene mine til de var ca 3 år, da byttet jeg). Lillesøster har altså da fått reimatec + og den er vi knallfornøyd med. Absolutt vanntett og veldig slitesterk. I tillegg har vi brukt ColorKids (med vannsøyle 10.000) i vinter og den har vi også vært kjempefornøyd med. Veldig varm og god, slitesterk og vanntett. Vi har brukt ColorKids på de kalde dagene og Reimatec + på de mildere dagene. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Liljekonvall: Jeg synes Isbjörndressene var stive og rare og helt merkelige i passformen. Men de er sikkert vanntette og slitesterke. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Jeg har blitt veldig imponert over Mikk-line som man kan få kjøpt på nett til 1/3 av prisen til reima
|
|
|
#37 |
|
Uhelbredelig B-menneske
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De er smale i livet iallefall, men for vår del, med lang og slank jente, passer det veldig bra. Synes ikke den var stivere enn f.eks TTH men stivere enn Reimatec, ja..... Nå har ikke vi prøvd dressen ennå, men har hørt veldig mye positivt om dressen. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
...
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Både lillebror og storsøster fikk hver sin Isbjørndress. Den er virklig trang i livet, men storesøster liker den allikevel. Den virker varmere enn TTH (som jo har blitt mindre varm de siste årene) men den er mye tykkere og føles mer klumpete. Går ikke like bra å ha litt for stor dress med den slik som med TTH. Tror nok lillebror sin blir solgt med lappene på til høsten, om ikke han forandrer kroppsfasong veldig til da.
|
|
|
#39 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?hadde t2h til snuppa ett år og var veldig fornøyd. eneste var at hvis ikke bhg kledte henne godt nok under på de kaldeste dagene, så var hun kald. det er en ganske kald dress.
|
|
|
#40 |
|
--
|
Sv: Ikke fornøyd med Reima, noen bedre?Jeg må si at Reimatecdressen i år har vært helt utrolig. De siste ukene nå har jeg kunnet vri opp dressen, men lillesøster er like tørr. Hun er en av de få på avdelingen i barnehagen som ikke har hatt regndress over den siste tiden. Barnehagen har vært veldig fornøyde! |
|
|
|
![]() |
|
|