Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 20:55   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)

Da har alle innleggene fått forfatter.

---------------------------------------------------------
Påskenøtt, 2010

I de følgende innleggene i denne tråden vil du finne en rekke tekster som ikke er skrevet av meg. (I alle fall ikke flere enn ett av dem.) Tekstene er sendt inn av FP-brukere, men postlagt av meg. Ideen er å gjette hvem som har skrevet hvilket innlegg. Hele teksten i et innlegg er skrevet av samme forfatter.

Alle som vil være med kan sende meg en tekst på PM. Det kan være noe du skriver i sakens anledning, kopi av et innlegg du har skrevet tidligere eller noe helt annet. Det eneste kravet er at du har skrevet hele teksten selv. Tanken er at man ikke skal prøve å være vanskelig (legge inn skrivefeil man ikke normalt gjør, skrive på annen målform eller dialekt), men bare skrive som vanlig.

Denne tråden er forbeholdt tekstene. (En tråd som bare jeg har lov til å poste i, med andre ord. ) Gjetting gjøres i denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=88611

NB! Siden noen av tekstene er kopier av tekster fra tidligere tråder på FP, er det ikke lov til å søke opp tekster på forumet når man gjetter.

Når man gjetter, bruker man innleggsnummer som referanse.

Sist redigert av Teofelia : 05-04-10 kl 23:12.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.