|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Forholdsvis flinke, men kan nok bli enda flinkere.
![]() |
![]() |
#23 |
Drømmer
|
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Vi er ganske flinke, slår stort sett av i alle rom vi ikke er i. Ganglyset i 2.etasje står alltid på om natten, siden poden ofte våkner og han er mørkeredd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Ja, der er jeg faktisk skikkelig flink. Skrur av lyset etter meg og liker egentlig ikke lyspærene vi har inne i et av kjøkkenskapene. Føler det er sånn unødvendig jålelys... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Jeg er glad i lys og har alle lampene i stua tent fra det begynner å bli skumt, men de står ikke på når det er dagslys. Bortsett fra det er vi ganske flinke på det området, og slukker alltid lyset i andre rom når vi forlater dem.
![]() |
![]() |
#26 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Ja, alle rom vi ikke oppholde oss i bortsett fra gangen.
![]() |
#27 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Men spiller det noen stor rolle, så lenge lyset er i et rom som varmes opp av termostatovner?
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Vi er gode på å slå av lys, men vi har jo datamaskiner og annet som surrer og går, og det trekker vel mer strøm enn lampene... Men generelt sett tror jeg ikke vi er verstinger på energiforbruk, vi har jo en liten leilighet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?
Lysstoffrør var det ja! Vi har et slikt på gjestetoalettet, jeg slår det alltid av men min mor sa en gang at man ikke burde det. Jeg gjør det allikevel. Ovnen står på der inne, men ellers klarer jeg ikke å sette rumpa nedpå toalettet. *frysepinn*
![]() |
#31 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Ikke det minste. Til vårt spede forsvar har vi litt krejzi elektrisk opplegg i blokka, så lyspærer har det med å ryke usedvanlig ofte når de slås av og på.
![]() |
#32 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Ja, vi skrur av lyset der vi ikke oppholder oss.
![]() |
#33 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Vi er ganske god på å slå av lys, riktignok pleier det å stå på på badet og i gangen, men ellers er alle flinke til å slå av i rom vi ikke er i.
![]() |
#34 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Bruker svært lite lys i diverse lamper og husker på å slå av. Barna har også lært dette og følger opp. Som oftest er det kun bruk av stearinlys om kveldene når jeg ikke leser.
![]() |
#35 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Ja, vi er flinke til å slå av lyset i hverfagen. På noen rom har vi lys som går automatisk av etter et gitt tidsintervall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Slår bare av lysene i hovedetasjen når vi går ut eller går og legger oss. I kjelleren slår jeg av lysene, men de har stått på i vinter, for varmen sin del rett og slett.
![]() |
#38 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?Ganske flink. Skrur alltid av lyset før jeg forlater huset. Om natten er det aller meste av, men unntak av hos storesøster, som sover best med nattlys på.
![]() |
#40 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du flink til å slå av lyset i hverdagen?
Åh herregud, her også. Vi flyttet inn hit i fjor sommer, og ALLE lampene i hele huset er sånne spott-lamper med 3-4 smålamper på. Da mener jeg ALLE. To i stua, to på kjøkkenet, 2 i gangen nede, 2 i gangen oppe, 2 på badet osv. Bruker jo ei formue i lyspærer! Alltid har minst 1 pære gått i lampene, føler jeg.
![]() |
|
|