|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Jeg har ikke halv dag i dag (pleiesektoren, kommunalt). Ikke mannen heller (privat).
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Jeg jobber i kommunal barnehage og vi stenger kl 12. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Jeg jobber privat og vi har full dag i dag. Barnehagen til ungene og SFO stenger kl. 12. Da er det privat barnehage, men offentlig skole. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Jeg jobber i staten, og har halv dag.
Jeg avspaserer - da går det på timer og ikke hel dag. Det går greit hos oss i hvert fall.
|
|
|
#9 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Hadde jeg jobbet, hadde jeg ikke hatt halv dag (helsesektoren)
|
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Mannen har ihvertfall halv dag på julaften, på nyttårsaften, og i påsken. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Hadde jeg hatt vakt så hadd jeg hatt vanlig vakt. Senteret jeg jobber på har vanlig åpningstid i dag. Mens et av de andre sentrene her har lørdagsåpent og stenger kl.16.
|
|
|
|
#13 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Jobber til 12 i kommuneadm. Veldig stille her også så da har jeg tid til å sitte her litt |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Både min jobb i kommunen og mannen sin jobb i det private har halv dag i dag.
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Jobber i helsesektoren, kontortjeneste - halv dag.
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Vi har 5 timers dag. Jobber i et privat firma. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?
Nå er julaften og nyttårsaften fridager her da. Jeg tenkte på helligdager som kristi himmelfart. Det er ikke halv dag onsdagen før. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Jeg har halv dag, 8-12 i dag. Jobber i staten. Jeg også avspasserer de timene, ikke så lurt å ta feriedag nei.
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?Vi har "halv" dag - dvs. arbeidsdagen varer til 1330. (Stor privat bedrift.) Bhg stenger kl. 12.
|
![]() |
|
|