Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 10:18   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dagen i dag offisielt en halv arbeidsdag?

Jobber i staten - halv dag (derfor jobber jeg noen timer heller enn å ta en feriedag. "billigere" sånn)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:30   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke halv dag i dag (pleiesektoren, kommunalt). Ikke mannen heller (privat).

Gammel 31-03-10, 10:33   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber i kommunal barnehage og vi stenger kl 12.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:36   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

privat - halv dag.

Og det er veeeeeldig stille, så det er null poeng for vår bedrift å holde åpent lenger.

Gammel 31-03-10, 13:09   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Full dag på alle parter, barnehagen og sfo stengte kl 12. Håpløst.

Gammel 31-03-10, 11:00   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jobber i privat næring, og vi jobber kun firetimer i dag.

Gammel 31-03-10, 11:17   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber privat og vi har full dag i dag. Barnehagen til ungene og SFO stenger kl. 12. Da er det privat barnehage, men offentlig skole.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 11:24   #8
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber i staten, og har halv dag.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jobber i staten - halv dag (derfor jobber jeg noen timer heller enn å ta en feriedag. "billigere" sånn)

Jeg avspaserer - da går det på timer og ikke hel dag. Det går greit hos oss i hvert fall.

Gammel 31-03-10, 11:23   #9
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde jeg jobbet, hadde jeg ikke hatt halv dag (helsesektoren)
Samboern jobber i privat bedrift, på kontrakt for staten.. og de har halv dag i dag

Barnehage stenger 12, SFO har ikke hatt åpent denne uken overhodet.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:44   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som sier det er fordi det er dagen før en helligdag, betyr dere at dere har halv dag før alle helligdager, eller er det spesielt i påsken?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:46   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mannen har ihvertfall halv dag på julaften, på nyttårsaften, og i påsken.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:47   #12
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hadde jeg hatt vakt så hadd jeg hatt vanlig vakt. Senteret jeg jobber på har vanlig åpningstid i dag. Mens et av de andre sentrene her har lørdagsåpent og stenger kl.16.
Barnehagen har ikke åpent i det hele tatt i dag da det omtrent ikke var noen som hadde behov.

Gammel 31-03-10, 10:52   #13
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobber til 12 i kommuneadm. Veldig stille her også så da har jeg tid til å sitte her litt

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:55   #14
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Både min jobb i kommunen og mannen sin jobb i det private har halv dag i dag.

Gammel 31-03-10, 11:56   #15
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jobber i helsesektoren, kontortjeneste - halv dag.

Gammel 31-03-10, 12:06   #16
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vi har 5 timers dag. Jobber i et privat firma.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 12:59   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber i staten og har arbeidstid til 12.

Det er ikke vanlig med halv dag før andre helligdager på min arbeidsplass, nei. Det er bare i dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 13:24   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg jobber i staten og har arbeidstid til 12.

Det er ikke vanlig med halv dag før andre helligdager på min arbeidsplass, nei. Det er bare i dag.

Nå er julaften og nyttårsaften fridager her da. Jeg tenkte på helligdager som kristi himmelfart. Det er ikke halv dag onsdagen før.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 13:02   #19
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg har halv dag, 8-12 i dag. Jobber i staten. Jeg også avspasserer de timene, ikke så lurt å ta feriedag nei.

Julaften har vi også halv dag, 8-12. Nyttårsaften deriomot er totimers dag 10-12 (!). Ikke skjønner jeg hvorfor det er akkurat sånn.

Barnehagene i hele kommunen har stengt i dag.

Gammel 31-03-10, 13:11   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har "halv" dag - dvs. arbeidsdagen varer til 1330. (Stor privat bedrift.) Bhg stenger kl. 12.

Mannen jobber i en liten, privat bedrift. Der har de fri i dag. Kontoret holdes oppe, så de blir igjen får overtidsbetalt for hele dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.