Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Disse Facebook-gruppene

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-10, 10:08   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse Facebook-gruppene

Ikke så veldig mange - og ingen med skrivefeil.

Gammel 03-04-10, 10:29   #22
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er visst medlem i ganske mange grupper. Noen grupper er i forbindelse med ting jeg holder på med, noen av dem står for ting jeg er enig i eller sympatiserer med, og en god del er bare tull. Jeg ble f.eks. medlem i en gruppe som trengte et visst antall medlemmer for at en klassekompis av lillesøsteren min skulle gå med juletrebelysning på skolen.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 10:31   #23
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke medlem av en eneste gruppe, ignorerer absolutt alle sammen.

Gammel 03-04-10, 10:35   #24
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

En.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 10:40   #25
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er medlem av mange, men så mener jeg jo fryktelig mye også, da... .

Jeg er også medlem av mange grupper av politisk karakter, i tillegg til litt yogagreier og ymse. Tar en runde innimellom og rensker ut.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 11:14   #26
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig restriktiv når det gjelder grupper. De sier jo også noe om hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg er normalt uhyre nøye med hva jeg sier og hvordan jeg uttrykker meg, og disse gruppene er sjelden et godt talerør. Noen få er interessante og de er jeg med i. Hvor mange vet jeg ikke helt. Tre kanskje?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 12:39   #27
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg boikotter grupper, så jeg ignorerer gruppeinvitasjoner selv når gruppa står for ting jeg kunne ha støttet.

Hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jepp. Det ble tynnet ut kraftig på vennelista ved valget, gitt. Da kom det for en dag hva perifere bekjente stemte.

Du sletter folk fra vennelsita fordi de stemmer "feil"?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det er mye som er galt her i verden, men en facebook-gruppe er sjeldent løsningen.

?
FB fungerer på linje med alle andre typer medier - det er reklame, påvirkning og opplysning like mye som i en avis, TV-program eller andre nettsteder.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er medlem av mange, men så mener jeg jo fryktelig mye også, da... En del (for meg) viktige politiske saker informerer og mobiliserer rimelig og effektivt gjennom FB, så jeg synes det er veldig praktisk å være medlem av grupper der.

Gammel 03-04-10, 13:00   #28
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Du sletter folk fra vennelsita fordi de stemmer "feil"?

Det var bare ett parti som var feil, og det har sammenheng med åpenhet og yttringsfrihet, for å si det sånn.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 16:03   #29
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Zoë: Jeg har ikke noe behov for å bruke Facebook til å verken støtte grupper eller fronte meningene mine, og jeg gidder ikke bruke tid på å sette meg inn i hva de forskjellige står for heller. Jeg bruker FB mest til å "snakke" med venner og familie og folk jeg bryr meg om, og har minst mulig perifere bekjentskaper og ingen applikasjoner og dill.

Jeg kunne for øvrig også slettet folk fra vennelista om de viste holdninger jeg ser på som totalt forkastelige, men det måtte i så fall vært ganske ekstremt. Jeg sletter ikke folk fordi om de stemmer FrP liksom, i så fall måtte jeg slette en god del nære bekjentskaper. Jeg diskuterer heller med dem når det byr seg en anledning IRL.

Gammel 03-04-10, 16:42   #30
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Matilda - ble bare nysgjerrig fordi du brukte order"boikotter" - da tenker jeg at det ligger Sterke Meninger bak!

Man bruker selvfølgelig FB akkurat som det passer en selv.

Gammel 04-04-10, 18:58   #31
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Jeg er ikke me i så mange fb-grupper, tror jeg. Men tar jevnt en "ryddesjau" og ignorerer/sletter en haug invitasjoner.
Jeg er så sær at jeg ikke godkjenner folk jeg ikke kjenner som "venner" heller.

Gammel 04-04-10, 19:21   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med i en del, noen for å virke snill, noen fordi folka som sendte invite er kule, noen fordi jeg mener de har et poeng, og noen fordi de har morsomme navn. :tøs:

Ja, og en del som er jobbrelatert, åff kårs.

Denne, for eksempel, den synes jeg har et fengende navn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.