|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg er visst medlem i ganske mange grupper. Noen grupper er i forbindelse med ting jeg holder på med, noen av dem står for ting jeg er enig i eller sympatiserer med, og en god del er bare tull. Jeg ble f.eks. medlem i en gruppe som trengte et visst antall medlemmer for at en klassekompis av lillesøsteren min skulle gå med juletrebelysning på skolen.
|
|
|
#23 |
|
Hertuginne
|
Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg er ikke medlem av en eneste gruppe, ignorerer absolutt alle sammen.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Disse Facebook-gruppene
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tøff
|
Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg er veldig restriktiv når det gjelder grupper. De sier jo også noe om hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg er normalt uhyre nøye med hva jeg sier og hvordan jeg uttrykker meg, og disse gruppene er sjelden et godt talerør. Noen få er interessante og de er jeg med i. Hvor mange vet jeg ikke helt. Tre kanskje?
|
|
|
#27 |
|
By the Sea
|
Hvorfor?
Du sletter folk fra vennelsita fordi de stemmer "feil"?
?
|
|
|
#28 |
|
geskjeftig
|
Det var bare ett parti som var feil, og det har sammenheng med åpenhet og yttringsfrihet, for å si det sånn.
|
|
|
#29 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Disse Facebook-gruppeneZoë: Jeg har ikke noe behov for å bruke Facebook til å verken støtte grupper eller fronte meningene mine, og jeg gidder ikke bruke tid på å sette meg inn i hva de forskjellige står for heller. Jeg bruker FB mest til å "snakke" med venner og familie og folk jeg bryr meg om, og har minst mulig perifere bekjentskaper og ingen applikasjoner og dill.
|
|
|
|
#30 |
|
By the Sea
|
Sv: Disse Facebook-gruppeneMatilda - ble bare nysgjerrig fordi du brukte order"boikotter" - da tenker jeg at det ligger Sterke Meninger bak!
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg er ikke me i så mange fb-grupper, tror jeg. Men tar jevnt en "ryddesjau" og ignorerer/sletter en haug invitasjoner.
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg er med i en del, noen for å virke snill, noen fordi folka som sendte invite er kule, noen fordi jeg mener de har et poeng, og noen fordi de har morsomme navn. :tøs: |
|
|
|
![]() |
|
|