|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta
Jeg har ikke hatt behov for det, da jeg vet hvem som eier den katten som har tisset her. Men jeg kommer nok aldri til å være slem mot et dyr, det håper jeg virkelig jeg slipper.
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaSåpevann var kanskje ikke så lurt, men rent vann har jeg også kastet på naboen sine katter..
|
|
|
#23 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaKattene mine går på do inne, til fast tid hver dag, så jeg har i allefall ikke dårlig samvittighet på det området. (De er i all hovedsak innekatter som stort sett bare er ute når vi er det)
|
|
|
#26 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaVår (inne)katt lå i vinduskarmen og solte seg hele ettermiddagen, mens jeg helte vann på noen barn som oppførte seg atal ute på tunet vårt.
|
|
|
#27 |
|
Ekvilist
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaGodt poeng Niobe. Det er ikke alltid man vet hvem kattens eier er, og kan ta opp ting med dem. Spørsmålet er om det uansett hjelper så mye? Hvordan forteller man en katt at de ikke skal tisse og bæsje på andres eiendom, eller snike seg inn nabodørene som står åpen om sommeren? Ingen har klart å lære våre nabokatter det iallefall.
|
|
|
#29 |
|
Ekvilist
|
Alternativt "Katten min er ren og snill og gjør ikke en flue fortred- tråd".
|
|
|
#30 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaSpyle vann på barn? Det synes de vel er bare morsomt? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ringskrømt
|
Ja, og den diskusjonen har vi vel hatt noen ganger også.
|
|
|
#33 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaVille hun vaske katta da, siden hun hadde råpe i? Jeg har kastet vann på katt en gang, fordi han romsterte på verandaen vår i annen etg midt på natta en gang. JEg gjør det igjen hvis det blir nødvendig.
|
|
|
|
#34 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaProblemet med katter er jo at i motsetning til de fleste andre dyr så plager de naboene mer enn sine egne eiere. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg er like lei av bikkjer jeg da... spes hunder som "er så snille at du trenger ikke å være redd den". Hvorpå da det selvfølgelig er min idiot av en datter på 3.5 år, som står å ser det svære dyret rett inn i øya, som er neket - og ikke eieren som ikke fatter at pelskreket skal gå i bånd, selv på sameiets parkeringsplass. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Ja, da er du jo i din fulle rett til å gjøre hva som helst.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 05-04-10 kl 20:29. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Møllspist fletthurpe
|
enig. Dyreplaging er meg frastøtende.
|
|
|
#38 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaHvordan blir man kvitt katter da? Spør eieren pent om de kan si til katten at den kan gå på do i hagen hjemme? be dem ta den med på jobb? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
saftig
|
Enig. Og jeg ser for meg situasjonen denne tråden handler om. Damen sto med vaskebøtte full av vann, og et kattekrek kommer rekende. Veldig fristende å slenge den etter katten, det forstår jeg.
|
![]() |
|
|