|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Disse elsker snuppa vår som nettopp har fylt to. Vi har testa henne ut, så vi sier bare første ordet i setningen, og da fortsetter hun med resten av setningen. Hun kan visst alle utenatt.
![]() |
#22 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Og Tassen.
![]() |
#23 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Lille Gruffalo
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Beibi lei seg og Ludde er favoritter på småbarnsavdelingen jeg jobber. Hvem er-bøkene er også topp.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Jeg liker kjempegodt Jakob og Neikob. Den tror jeg er enda morsommere når de er litt større, men jeg ga den til en toåring som liker den kjempegodt og ler av tøysete Neikob. Dessuten er den på nynorsk, det er en bonus i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Klassikerne om Emma og Thomas var tidlig populære her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!
Er din lillebror den samme som den jeg har her? Vi elsker Pekeboka mi av Grossmann. Fine og klare tegninger. Lillesøster-bøkene hennes er også flittig lest her. Vår lillebror er også Postman Pat-fan på sin hals og alle PP-bøkene leses flittig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Gruffalo, Molly. Også har vi noen bøker om en liten gutt som jeg ikke husker hva heter... ......er trøtt, .........skal kle på seg osv..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Lillesøster og Bø og Bæ ble lest og lest og lest her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Vrimlebøkene har vert og er fortsatt en vinner her i huset. Vi har vår, sommer og vinter boka, det finnes også høst og natt vrimlebok.
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Den lille larven Aldrimett var en stor slager her. Det samme var Mollybøkene. To andre bøker som var av de aller største favorittene var Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans og Politimannen som brukte smukk, men jeg lurer på om han var litt eldre før de ble introdusert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!klumpen er helfrelst i Pål-bøkene...
![]() |
#35 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Her også! Pekeboka mi, Se og si, Undreboka mi og ikke minst bøkene om Lillesøster. Hun har også likt godt Ingrid har plaster og Lille Larven Aldrimett (pop up versjonen, utrolig fin). Ellers er Tassen og Albert Åberg det store for tiden. De enkleste Albert-historiene selvfølgelig, hun har ikke fylt 2 (God natt, Albert Åberg og Du er for liten, Albert Åberg er bøker hun ofte ber om). Ludde vil hun ikke lese, storebror var heller aldri spesielt begeistret for Ludde. Sist redigert av Heddamor : 09-04-10 kl 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lille Leo? Kan huske nevøen min var veldig begeistret for disse. Har aldri prøvd den på egne barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bøker for de helt små. Tips!Kari Grossmanns Se og si har vært en enorm suksess her i huset, og den er lest i filler.
![]() |
#39 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Åh, endelig noen som nevner boken som er obligatorisk i alle hjem med små barn: "Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans"
![]() |
#40 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaa, Leo var det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|