Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dere som har PVR fra Altibox!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 09:27   #21
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har PVR fra Altibox!

Har ikke prøvd noe, jeg restartet nettopp og skal utforske dingsen når jeg har fått mini avgårde i barnehagen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:49   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ARGH min første klage. Her inne altså, har ikke klaget til Altibox om dette, men har litt lyst å sende en mail og høre hva de har tenkt med. Når jeg velger serieopptak tar den opp absolutt alle episoder, repriser og alt. Det gjorde ikke Get! Så når jeg feks. setter Rachael Ray på serieopptak, tar den opp 2 episoder hver dag, hvor av den ene er reprise fra dagen før. Irriterende!

Gammel 19-04-10, 21:53   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til gjengjeld slutter plutselig serieopptaket til Get å virke, midt i en serie. Jeg har antatt at det nettopp er fordi de er veldig sensitive på hva-nå-enn-de-koder-på. Det var sånn jeg falt ut på LOST.

Heller slette reruns.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:56   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

ARGH min første klage. Her inne altså, har ikke klaget til Altibox om dette, men har litt lyst å sende en mail og høre hva de har tenkt med. Når jeg velger serieopptak tar den opp absolutt alle episoder, repriser og alt. Det gjorde ikke Get! Så når jeg feks. setter Rachael Ray på serieopptak, tar den opp 2 episoder hver dag, hvor av den ene er reprise fra dagen før. Irriterende!

Vår get-boks gjør det samme. Er det helt sikkert at du ikke bare har en ønsketenkning om at den ikke gjorde det?

Gammel 19-04-10, 21:58   #25
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet de jobber med saken og håper å løse det rimelig raskt. :infiltrert:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 22:09   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vår get-boks gjør det samme. Er det helt sikkert at du ikke bare har en ønsketenkning om at den ikke gjorde det?

Hø? Nei det husker jeg svært, svært godt at den ikke gjorde, for jeg tok opp Rachael Ray og andre programmer og serier som gikk i reprise hver dag, og den tok alltid bare opp den ene jeg satte på opptak, akkurat dét klokkeslettet. Denne boksen tar opp absolutt alle serier som heter det samme til enhver tid hele døgnet, om jeg setter den og den serien på opptak.
De jobber med saken altså? Jeg måtte høre med broren min også nå (han jobber jo i Lyse), han sa også det at det nok vil bli fikset på neste oppdatering for sånn skal det ikke være.

Gammel 19-04-10, 22:10   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Til gjengjeld slutter plutselig serieopptaket til Get å virke, midt i en serie. Jeg har antatt at det nettopp er fordi de er veldig sensitive på hva-nå-enn-de-koder-på. Det var sånn jeg falt ut på LOST.

Heller slette reruns.

Det opplevde jeg uhyre sjelden hos Get, kan ikke huske det skjedde en eneste gang, men jeg vet at det ofte har skjedd hos folk med Canal Digital-boks.
Her opplever jeg derimot ofte at programmene ikke er tatt opp helt til sendetiden er slutt, fryktelig frustrerende. I forrige uke skjedde det fire ganger!

Gammel 20-04-10, 12:23   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har opplevd det mange ganger med Get, Iset, så det skjer i hvert fall innimellom. Utrolig frustrerende. Men den tar ikke reruns, nei.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 12:44   #29
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Får si ifra til mannen min, jeg ordner ikke med sånt, men kjekt å ha !

Gammel 20-04-10, 14:16   #30
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Det funker som en drøm her i hus!! Mor og far har fått en ny leke i hus

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.