|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?Er det ikke slik at hun faktisk har en sykdom som gjør at hun ser slik ut? Blant annet at hendene hennes har blitt veldig "benete" i ung alder. Men kanskje dette også var svært upålitelig Se&Hør (des)informasjon?
![]() |
#22 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette muskuløst?Jeg tenker vel mager lenge før muskuløst... Ser litt sultefora ut hele dama.
![]() |
#26 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette muskuløst?Gift med Matthew Broderick, fra Skulk med stil (og andre 80-talls filmer
![]() |
#29 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?Er det bare meg som reagerer på at det (atter en gang...) er en tråd som omhandler et tynt menneske, hvor den ene etter den andre føler for å påpeke at det ikke er pent å se sånn ut? Hvorfor i alle dager er det mer stuerent å rakke ned på mennesker med lite fett på kroppen enn det er å rakke ned med dem med mye fett på kroppen. Det hadde nok blitt drama om man hadde lagt ut bilde av en overvektig skuespiller og begynt å diskutere hvor lite pent det var....
![]() |
#30 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?Nei, Milfrid, tanken slo meg også. Selv om jeg har svart i tråden selv. Jeg synes den har gått fra å kommentere Se & Hørs dårlige definisjon på muskulløs til å bli enda en sånn "det er stygt å være så tynn"-tråd, akkurat som du sier.
![]() |
![]() |
#31 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?
Det har det, men det virker ikke som om folk fatter poenget likevel... Jeg er helller ikke spesielt tynn lengre, men jeg har vært det, og det var faktisk ganske mange flere som følte for å dele sin bekymring mht det med meg, enn det er folk som har følt for å si til meg at jeg kanskje var i ferd med å tippe over til å bli usunn den andre veien. Selv om jeg BMI-messig aldri var sykt tynn, mens jeg på et tidspunkt var BMI-messig feit.
![]() |
#32 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er dette muskuløst?Matilda og Milfrid:
![]() |
#34 |
Pauset
|
Det jeg reagerer på er vel mer at det kalles muskuløst, noe som er ettertraktet for mange å være, noe jeg mener blir å sende et feil signal. Om man la inn et bilde av en veldig overvektig skuespiller og skrev hvor sunn hun var, så mener jeg det kunne gått litt ut på det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er dette muskuløst?Bildene Torsk la ut er muskuløse (eller rettere sagt; personen på de), mens S. J. Parker bare ser litt ut til å ha bikket litt over på matfronten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Det er bare en fase
Lufter mine lange tær her: og sånne armer har jeg, helt uten at jeg har et spiseproblem, er syk eller har trent særdeles mye. Jeg har lite underhudsfett, men det er ikke en pøkk jeg kan gjøre med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er dette muskuløst?Helt enig i at det er unødvendig å uttale seg om hvor lite pent man synes det er å være enten tynn, tykk, muskuløs eller muskelløs. Det er lite hyggelig.
![]() |
#38 |
Pauset
|
Ville du frontet deg selv som muskuløs? (Dette er ment som et oppriktig spørsmål |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Shake it out!
|
Jeg reagerte ikke så mye på det opprinnelige spørsmålet, det var svarene om hvor lite lekkert det er med slike armer som fikk meg til å bli litt
![]() |
#40 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Er dette muskuløst?Jeg kan godt svare, selv om jeg er på linje med Milfrid. Jeg reagerer aldeles ikke på spørsmålet, for det må være lov å diskutere hva som er muskuløst eller ikke - men på karakteriseringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|