Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er de små enkle tingene i livet ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 11:29   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...

Elinblu: man kan jogge i longs også altså! Ull.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 11:30   #22
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Og jeg noterer enda et likhetstrekk mellom deg og meg.

Gammel 15-04-10, 11:31   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg blir aldeles rasende når ledningen til hodetelefonene mine henger seg fast i noe, slik at de rives brått ut av ørene.

Ja, det kan jeg skjønne. Jeg sitter og kikker på et annet irritasjonsmoment nå: ledningen til kontortelefonen min, en sånn spiralsak. Den har krøllet seg sammen til en ugjennomtrengelig ball, og det gir meg nesten magesår, kjenner jeg.

Og kjeder som har viklet seg sammen i en floke! (Akkurat den ser jeg kan være litt selvforskyldt også.)

Gammel 15-04-10, 11:31   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Elinblu: man kan jogge i longs også altså! Ull.

Man, kanskje - ikke jeg. Jeg kan ikke ha ull rett på kroppen.

Gammel 15-04-10, 11:35   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Man, kanskje - ikke jeg. Jeg kan ikke ha ull rett på kroppen.

Superundertøylongs. Med varme sokker til.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 11:36   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Her er en som skjønner hva du mener:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Nå går det så maskaraen renner her. Akkurat sånn er det! Det var et gledelig gjensyn. Jeg Atle Antonsen.

Gammel 15-04-10, 11:37   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Superundertøylongs. Med varme sokker til.

Dere er altfor vennligsinnede og løsningsorienterte.

Gammel 15-04-10, 11:38   #28
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Rot! Jeg rydder, rydder, rydder og rydder, men vi har det alltid rotete. Det gjør meg stein hakke gal!

Vaskehjelp på tirsdag og ryddig hus, onsdag er det i ferd med å flyte ut igjen. Jeg rydder og rydder, men det hjelper liksom ikke.

Gammel 15-04-10, 11:42   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av Atle Antonsen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 11:42   #30
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Rot! Jeg rydder, rydder, rydder og rydder, men vi har det alltid rotete. Det gjør meg stein hakke gal!

Jeg rydder og rydder, men bor sammen med tre stykker som motarbeider meg etter beste evne

Gammel 15-04-10, 11:43   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av Atle Antonsen. Særlig det med juicekartongen. Jeg har egentlig konkludert for lengst med at det man sparer på å kjøpe de store, billige juicekartongene, det går opp i opp med den juicen man søler ut når man åpner dem og når man skjenker ut av dem mens de er fulle.

Gammel 15-04-10, 11:57   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk klipp fra Atle Antonsen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 12:25   #33
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

At dører smeller igjen når det blåser.
At sola skinner inn i stua.

:ringe markise-mannen:

Gammel 15-04-10, 12:39   #34
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

En av de tingene som til stadighet skjer meg er at ting hektes. Det kan være at jeg tar ut en jakke av skapet, (som har to stenger og jakker som henger i to høyder), da skal det forholdsvis ofte være sånn at den jakka jeg tar ut skal hekte seg fast i en kleshenger med en jakke på som henger på stanga under. Det skjønner jeg ikke at er noe vits i.

Heller ei at veska mi eller jakka som jeg har på meg skal hekte seg fast i dørhåndtaket når jeg skal ut døra og har 20 minutter på å kjøre til bhg., levere 3 barn, kjøre til stasjonen og rekke toget.

Og hvorfor nøkler som er lagt i et lite rom i veska, nettopp for at jeg skal ha kontroll på dem, (gang på gang) allikevel klarer å snike seg unna min febrilske romstering og fører til at jeg må tømme veska i fanget for å se om de ligger i det store rommet.

Bilseteseler er et kapittel for seg selv, de tvinner seg og oppfører seg som om de eier verden, ikke minst min tid.

Displayet i bilen, som insisterer på å vise diverse meldinger etc. ved oppstart, OVER KLOKKA, når jeg lurer på hvor mye klokka er og om det faktisk er fysisk mulig å rekke å kjøre til bhg, levere tre barn, kjøre til stasjonen og rekke toget.

Varmtvannet i huset vårt, som bruker over et minutt på å komme til krana.

Bare et par ting som noen ganger irriterer meg Bra jeg har lavt blodtrykk i utgangspunktet da....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 12:43   #35
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er, av en eller annen merkelig grunn, hissig når jeg støvsuger. Og når støvsugerslangen henger seg opp, f.eks, i dørhåndtak, da blir jeg rasende galen!

Gammel 15-04-10, 12:46   #36
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Og nå for tiden: Sandete hundepoter, og sand og hår uansett om jeg støvsuger hver dag.

Enig bare at vi ikke har hund.
Så små barnefoter som går for langt inn i gangen med sko på og drar sanden utover hele huset.
Jeg hater sand,jeg hater innkjørsla vår(gravde drenering i fjor og det er bare sand og stein der nå) jeg hater gangløsningen vår. :hatfull om våren:

Gammel 15-04-10, 13:00   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Hodelefoner som vaser seg sammen og ikke lar seg løse opp i en enkel håndvendig.

Sandkasser i barnesko.

Gammel 15-04-10, 13:17   #38
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er, av en eller annen merkelig grunn, hissig når jeg støvsuger. Og når støvsugerslangen henger seg opp, f.eks, i dørhåndtak, da blir jeg rasende galen!

Samme her! Jeg blir skikkelig aggressiv av støvsuging!

Gammel 15-04-10, 13:21   #39
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Å tråkke på hundebæsj.

Å ta ut tom melkekartong fra kjøleskapet, også var det den siste.

Til støvsuging: jeg får faktisk hodepine av det!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 13:24   #40
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg blir aldeles rasende når ledningen til hodetelefonene mine henger seg fast i noe, slik at de rives brått ut av ørene.

Godt å høre at jeg ikke er alene om den - jeg blir også rasende av akkurat det. Og vind i håret slik at det blåser rett i øynene. Det får sinnataggen frem i meg.

For å ikke snakke om hvis jeg slår hodet i skapdører etc. Og å måtte vikle opp juletrelysene som skjødesløst ble lagt i juletrepyntesken i fjor. Og å prøve å knyte opp knuter som er vanskelige. Og skikkelig bad hair-dager hisser meg også opp.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.