Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tuter du på kjøreskolebiler?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 16:49   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Å tute av utålmodighet i trafikken synes jeg er temmelig harry.

Enig med deg. Én gang vurderte jeg å tute på en bil som tydeligvis ikke skjønte at det var flettefelt og ikke vikeplikt, men jeg tok meg i det og antok at min tuting neppe hadde vært egnet til å forklare vedkommende forskjellen.

Og til HI: jeg tuter ikke på kjøreskolebiler, med mindre det er nødvendig på lik linje med andre bilister.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 16:51   #22
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tuter ikke på kjøreskolebiler nei.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 16:52   #23
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Nei, hvorfor skulle jeg det?

Gammel 15-04-10, 17:37   #24
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nei, absolutt ikke. Tenk den stakkar eleven da. vedkommende må jo bli superstressa, stakkar.

Gammel 15-04-10, 17:55   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Tute på en kjøreskolebil ?
Nei, stakkars stressa elev som prøver så godt han/hun kan.

Gammel 15-04-10, 17:57   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hatet hver eneste kjøretime dypt og inderlig, så jeg har full medfølelse for enhver kjøreskoleelev. Det kunne ikke falle meg inn i måneskinn å tute på dem om de kløner i et kryss eller kjører litt snodig.

Gammel 15-04-10, 18:01   #27
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen har tutet på meg, heldigvis, selv om jeg blinket feil og brøt vikeplikten i går. Jeg gjør små og store feil hver time, inkl. å kvele motoren, men jeg synes folk må være litt snille mot oss stakkararer som prøver å lære.

Gammel 15-04-10, 18:10   #28
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei det gjør jeg ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:14   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tuter sjelden i trafikken og dersom jeg skulle komme til å gjøre det må det være en farlig situasjon. Da skiller jeg ikke på hva slags bil det er!

Gammel 15-04-10, 18:32   #30
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.

Gammel 15-04-10, 18:40   #31
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg kan finne på å gjøre det på bilister som bryter vikeplikten, skifter fil uten å se seg for/sjekke dødvinkel og i noen tilfeller folk som bruker hundre år på å kjøre over et kryss.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:50   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tuter stort sett bare for å avverge fare, så det gjøres uansett om det er skolebil.

Gammel 15-04-10, 18:55   #33
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

De som tuter er sikkert de samme som viser fingeren til folk som får motorstopp på veien i rushen, med skrikende trassig 3-åring i baksetet... Som om man står der med blinkende nødlys for morro skyld, lizm!

Gammel 15-04-10, 18:55   #34
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tuter stort sett bare for å avverge fare, så det gjøres uansett om det er skolebil.

Jepp.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:56   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Selvsagt ikke. Jeg turer normalt bare hvis jeg er redd for å bli påkjørt av en bil som ikke ser meg eller for å "vekke" folk som har sovnet i et lyskryss (og ikke tre sekunder etter at det skiftet til grønt heller, kan jeg jo legge til).

Å tute av utålmodighet i trafikken synes jeg er temmelig harry.

enig. Jeg husker jeg og mannen var temmelig sjokka da vi var på bryllupsreise i barcelona. Vi syns det var ualminnelig mye tuting utafor vinduet, og spurte en lokal kar vi kom i snakk med etter en stund. Han forklarte at de tutet fordi det var rødt lys . Og at det var helt vanlig, hvordan skulle man ellers passe på at folk kjørte umiddelbart når det ble grønt, liksom?

Gammel 15-04-10, 18:59   #36
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå fikk jeg flashback til Indonesia, hvor de tuter på deg om du går på fortauet, for det KAN jo hende at du ønsker skyss.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 19:00   #37
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

...og i India tuter de når man kjører forbi noen, så slipper de å følge med bakover!

Gammel 15-04-10, 19:40   #38
Bodillen
Nybegynner

Bodillen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Bodillen er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Det har hendt at jeg har blitt irritert av å ligge bak en kjøreskolebil i sneglefart i 80-sone når jeg har hatt det travelt på morgenkvisten, men det kunne aldri falt meg inn å tute. Jeg husker hvor skremmende jeg syntes det var å kjøre i begynnelsen, og hvor livredd jeg var for å irritere andre i trafikken.

Bodillen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 19:46   #39
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nehei, det gjør jeg ikke.

Faktisk ble jeg heller aldri tutet på i løpet av opplæringen,
noe som egentlig er et under med tanke på ferdighetene, kombinert med byen jeg bor i

Gammel 15-04-10, 19:47   #40
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Kan bli utålmodig til tider ja, men tålmodigheten er langt lenger når jeg ser at det er folk som øvelseskjører! :nikke:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.