Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har turen din gått i (v)asken?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 19:52   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har turen din gått i (v)asken?

Hm. Jeg sitter i San Fransisco for øyeblikket og lurer litt på hvor lang denne husmorferien vil bli.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 19:54   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

mamma, pappa og min nise skal egentlig fly fra Værnes neste lørdag, til Kreta.Og de prøver å finne ut om de får pengene tilbake om de ikke komemr seg av gåre. Fra auropeiske får de ikke en kr. For de betegner dette som en "ikke naturkatastrofe" så da taper de flere tusen kr:/

Gammel 15-04-10, 22:26   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rammer ikke meg, har fått flyskrekk på mine gamle dager så reiser ingen plass jeg må reise med fly.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:40   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hørte det. Snakket med I i går.

Vi skulle treffes i morgen kveld, men det ser ut til å gå i vasken.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 23:23   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi skulle treffes i morgen kveld, men det ser ut til å gå i vasken.

Det ser ut til at jeg tar din plass ved ostebordet i morgen fakstisk.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:50   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Får litt angst, skal sydover i midten av juni...typisk min (u)flaks

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 23:38   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Flyturen vår til Trondheim gikk opp i akse, men vi heiv oss i bilen, og er i Trondheim nå.

Gammel 15-04-10, 20:05   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har tilbragt store deler av dagen på et tog fra Stavanger og hjem, han skulle egentlig ha landet på Gardermoen tidlig nok til å kunne hente ungene i ettermiddag, det gikk jo dårlig. Så min arbeidsdag ble litt kortere enn den burde, men ingen krise for meg. Verre for stakkaren på toget.

Gammel 15-04-10, 20:12   #9
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Mann og barn skulle flydd til Kristiansund i morges, men siden vi var litt forberedt fikk vi fint tak i togbillett til Oppdal i stedet. Så de er fremme hos svigers, og så får vi bekymre oss for hjemturen når det blir nødvendig.
Jeg skal til Bergen i morgen tidlig, møte barselgruppa mi fra Et Annet Forum, men det er jo bare å avbestille hotellet egentlig Vi som skulle ha en så koselig helg, en skikkelig husmorferie etter måneder med sykdom

Gammel 15-04-10, 20:14   #10
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Skulle nesten ønske dette skjedde for 3 uker siden jeg, så vi kunne blitt lenger på Lanzarote.

Ellers går ikke dette ut over noen av oss.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:17   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Søsteren min sitter stuck i Oslo. Hun kommer heller ikke inn på sidene til NSB. Tipper de har litt pågang om dagen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:23   #12
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pappan til Poden har akkurat satt seg på buss fra Tromsø og ankommer Oslo en gang på ettermiddagen i morgen. Glad det ikke er meg!
Og mamma skulle tatt fly tidlig i dag til Venezia. Hun har booket om til i morgen, men sjansene er vel omtrent null for at hun kommer seg til Italia i denne omgang.

Gammel 17-04-10, 01:00   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Pappan til Poden har akkurat satt seg på buss fra Tromsø og ankommer Oslo en gang på ettermiddagen i morgen. Glad det ikke er meg!

Han ringte for en stund siden - hjemme etter 27 timer på buss...

Gammel 17-04-10, 01:17   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Åhh, ble litt beroliget av å lese dette på Ving sine sider om en reise:
Flygningen er kansellert da vi ikke ser noen muligheter til å få denne
flygningen gjennomført. Det vil automatisk bli gitt full refusjon til
kunder. Kontakt gjerne Ving på telefon 088 88 for å bestille ny reise.

Leste nemlig om Europeiske at de ikke utbetalte noen erstatning da dette ikke er
en natur katastrofe ble litt redd for at hvis det skulle være like ille i juni at vi
hadde både mistet ferietur og penger.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:24   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg skulle etter planen til Trondheim i helga, men det blir nok ikke noe av.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:58   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ja, jeg skulle etter planen til Trondheim i helga, men det blir nok ikke noe av.

Hørte det. Snakket med I i går.

Gammel 15-04-10, 20:44   #17
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Svigers skulle reist til Barcelona i morgen og videre på cruise i Middelhavet en ukes tid. Ser ikke akkurat lyst ut for den turen nei..

Gammel 15-04-10, 20:52   #18
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hørte på radioen før jeg gikk fra jobben (på Gardermoen flyplass...) at de skal holde flyplassene stengt i morgen også.
Folk på jobben min ble påvirket, men det var kun vikarer som ble sendt hjem (selvfølgelig....)

Gammel 15-04-10, 21:55   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke rammet direkte, heldigvis. Jeg skal til London tidlig i mai, så det kan jo hendet det ikke blir noe av, men det er det jo umulig å vite, ergo ikke noe jeg gidder å bruke tankekraft på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:59   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Da jeg jeg og Nessie bestemt at vi ikke kjører bil i over 6-7 timer i morgen etter jobb.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.