|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Tror ikke jeg hadde grublet noe på det, nei. Skal ut i fly neste helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ad astra
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Nei.
![]() |
#23 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg skal etter planen fly på mandag morgen, men har togbilletter til mandag ettermiddag dersom det ikke går fly.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Siden vi for øyeblikket bor i Storbritannia og er langt borte fra all familie og nære venner er jeg skeptisk til at en av oss skal bli sittende fast på andre siden av dammen. Jeg har derfor sagt til mannen som egentlig skal ut og fly på onsdag at jeg ikke vil han skal dra hvis situasjonen er veldig ustabil, altså at de åpner luftrommet pga en luke i askeskyen. Uka etterpå skal jeg etter planen ut og reise, og gjør samme vurderingen på egne vegne. Dette er virkelig en merkelig situasjon, helt uvant problemstilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg hadde turt å fly, men vurderingene hadde gått på om jeg kom meg hjem igjen eller ikke dersom det igjen ble flyforbud. *har ikke tid til å være lenge borte i innspurten av masteroppgaven*
![]() |
#26 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Vi har pakkereise til en middelhavsøy 3. mai, familie på 4.
![]() |
![]() |
#28 |
er her
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg hadde reist, man kommer seg alltids hjem igjen på et vis, det tar bare litt lengre tid.
![]() |
#29 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Tja, kommer an på hvor langt jeg skulle reist. Drømmemannen er nå strandet i New York, skulle kommet hjem torsdag. Når han endelig kommer hjem, om ikke så lenge håper vi, frister det ihvertfall ikke med langtur for noen av oss. Ville ihvertfall ikke reist ut av Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Klarer ikke å bestemme meg.
![]() |
#31 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Det kommer ann på om barna hadde vært med eller ikke og hvor jeg/vi hadde strandet i så tilfelle.
![]() |
#32 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg er fryktelig usikker på dette. Mannen og jeg skal (etter planen) fly til Finland på torsdag. Uten barna. Ikke altfor langt fra Finland til Norge, men langt nok til at jeg er usikker. Har ikke lyst til å risikere å komme hjem lenge etter planen. (Er også flyredd fra før, og kommer nok ikke til å slappe helt av, med tanke på farlige askeskyer). |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?I og med at jeg har en krisemaksimerende mor, har det i hele mitt voksne liv vært et poeng for meg å være det motsatte. Det som da av og til kan skje, er at jeg tar dårlige beslutninger den andre veien - altså at jeg skal være så "neidda, det er ikke noe problem!" at jeg tar ufornuftige beslutninger.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 20-04-10 kl 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg trenger mer info. Hvor skal dere? Hvor lenge skal dere være borte? Hvor stort jubileum? Hvor nær er jubilanten? Hvem betaler? Dere eller jubilanten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?
Skottland, fredag til søndag. 40-års-lag. Mannen til min venninne. Vi betaler.
![]() |
#37 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Da har vi tatt en beslutning - vi dropper turen.
![]() |
#38 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Som om jeg skulle ha sagt det selv.
![]() |
![]() |
#39 |
|
Det tror jeg var fornuftig, tross alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Det var ganske godt oppsummert.
![]() |
|
|