|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?
![]() |
#23 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg setter veldig pris på tanken på begge deler, men praktisk sett? Jeg synes mat og drikke i sengen er mer pes enn kos. Og jeg elsker å få blomster uventet. Og gaver. :mental alder = 5 år:
![]() |
#24 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Kaffe på senga er digg, men jeg hadde selvsagt blitt glad for hva som helst. Mannen har verdens peneste øyne og det aller beste smilet, så han kan komme unna med det meste.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Samme her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomar. Det er alltid noko eg blir veldig glad for. Kaffi på senga har eg forrsten aldri fått, så kven veit?
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg var Superkjæreste i dag, sto opp, handlet kaffe, egg&bacon, og lagde frokost OG kaffe til sjærsten mens han lå og dro seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster, definitivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg får begge deler, om enn med ujevne mellomrom. Dessuten lager alltid sambo klart kaffe til meg hver morgen, slik at den er fersk på kanna når jeg står opp |
![]() |
![]() |
#31 |
Fortynnet
|
Jeg kan igrunnen bare underskrive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Vel - i det høyst usannsynlige scenario at min mann plutselig en dag skulle våkne og ha blitt forvandlet til et romantisk anlagt menneske, så hadde jeg - foruten å bli meget skeptisk og lure på hva han hadde for baktanker nå - blitt kjempeglad om han kom hjem med blomster til meg.
![]() |
#34 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Ja.
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Ja takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Ingen av delene. Men frokost uten kaffe på senga er fantastisk!
![]() |
#38 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Vil ikke ha noe som helst på senga (ja, altså når vi snakker om ting som skal fortæres...)
![]() |
#39 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg er enig med shute. At noen uventet har gjort husarbeid er det beste av alt. Jeg liker kaffe på sengen, men å komme ned til ferdigdekket og koselig frokostbord er enda bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster er koselig, kaffe drikker jeg ikke. Vist mannen vil gjøre noe veldig koselig for meg blir jeg ekstremt lykkelig vist jeg kommer hjem til helt nyryddet og nyvasket hus og selvfølgelig når han lagde scrappe rommet mitt ! Den kommer han til å leve lenge på |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|