Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken farge er din Kitchen Aid?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 22:14   #21
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken farge er din Kitchen Aid?

Min er svart, det er også de andre dingsene som står framme på benken.

Gammel 21-04-10, 23:02   #22
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Har ikke, men den står høyt på ønskelista. Den må være gul!

Gammel 21-04-10, 23:12   #23
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Elastica er litt kul
Standard

Noen som vil ha en pimpa utgave, kanskje?

http://flameka.com/pictures.aspx

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 23:16   #24
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvit

Gammel 21-04-10, 23:17   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Ønsket meg rød og fikk en rød. Og jeg elsker den.

Samme her!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 23:19   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg kunne trivdes med denne også, og den hadde passet godt inn på kjøkkenet mitt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 08:10   #27
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg drømmer om en kremfarget eller lys blå på hytta.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 08:13   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke og ser ikke for meg at jeg kommer til å få på en god stund, så dyre som de er.

Men jeg SKAL selvsagt ha en etterhvert, og da ønsker jeg meg den lyseblå på bildet over her. Skikkelig 50-tall-ish farge.

Gammel 22-04-10, 08:24   #29
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Ønsket meg rød og fikk en rød. Og jeg elsker den.

Vår er også rød.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 08:46   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pimpa KA, det hadde vært noe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 09:25   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er lysegul, en god del blekere enn den gule noen postet her. Tror ikke de har den fargen lenger, det er en del år siden jeg fikk den.

Gammel 22-04-10, 09:29   #32
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elastica, her.

Noen som vil ha en pimpa utgave, kanskje?

http://flameka.com/pictures.aspx

Stakkars, stakkars snille Aiden.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 09:36   #33
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Har rød og elsker den Den er i bruk hver eneste dag

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 09:40   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor billig kan man få en slik maskin? Jeg vurderer å kjøpe en brukt, faktisk, må sjekke på Finn til høsten.

Gammel 22-04-10, 11:15   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor billig kan man få en slik maskin? Jeg vurderer å kjøpe en brukt, faktisk, må sjekke på Finn til høsten.

Om du verver et par-tre stk i bokklubben får du de litt billigere.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 11:20   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åh? Jeg var med i den der norske bokklubben for litt siden men meldte meg ut.
Men ang. mengde, tar den bollen en vanlig stor bolle- eller brøddeig? Jeg er jo vant med Kenwooden min, en gigantisk greie fra åttitallet som synger på siste verset. Den tar en brøddeig til 3 brød, regner med KA-en tar en smule mindre mengde? Og oppfor her så det ut til at eltekroken er av plast?? Tåler den heftig elting da?

Gammel 22-04-10, 11:24   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååå, jeg fant den kule på finn, men den er amerikansk, og da må jeg ha omformer og de er så stygge å ha på benken. Æsj da...

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 11:28   #38
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh? Jeg var med i den der norske bokklubben for litt siden men meldte meg ut.
Men ang. mengde, tar den bollen en vanlig stor bolle- eller brøddeig? Jeg er jo vant med Kenwooden min, en gigantisk greie fra åttitallet som synger på siste verset. Den tar en brøddeig til 3 brød, regner med KA-en tar en smule mindre mengde? Og oppfor her så det ut til at eltekroken er av plast?? Tåler den heftig elting da?

Den tar knapt 3 brød, de er ikke store i alle fall. Jeg baker 3 ikke altfor store brød i den, men da tyter det så det er noe dritt med rengjøring etterpå. På eltekroken min skaller belegget av, det er noe annet under.

For å si det sånn; jeg synes den er mer pen enn praktisk, ville heller hatt Kenwood.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 11:30   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ååå, jeg fant den kule på finn, men den er amerikansk, og da må jeg ha omformer og de er så stygge å ha på benken. Æsj da...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 11:31   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Den tar knapt 3 brød, de er ikke store i alle fall. Jeg baker 3 ikke altfor store brød i den, men da tyter det så det er noe dritt med rengjøring etterpå. På eltekroken min skaller belegget av, det er noe annet under.

For å si det sånn; jeg synes den er mer pen enn praktisk, ville heller hatt Kenwood.

Åh ... Kanskje jeg heller skal kjøpe ny Kenwood heller. Den er jo billigere også, KA er jo overpriset så det holder!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.