|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Skal du først ha to, så er det mye enklere å få to som allerede kjenner hverandre og går godt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?
Myrsnipa og jeg bor i samme by og det var rimelig tørke hos DB også da vi lette i høst.
![]() |
#23 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Vi valgte to katter når gamlepus tok kvelden i fjor. Tidligere har vi kun hatt en av gangen og det har vært helt fint, men jeg har alltid ønsket meg to, så da ble det sånn.
![]() |
#25 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Ååå så nydelige de er
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
By the Sea
|
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Vi har to brødre - de har mye selskap i hverandre, så det kan anbefales!
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?2 absolutt. Jeg hadde først en alene og han var så ekstremt kosete når jeg kom hjem og han hadde virkelig savnet meg. Et drøyt halvt år senere fikk samme kattemamma og kattepappa nye kattunger så da kom hans søster hjem til oss og de hadde det helt topp sammen. De kunne være alene en helg uten at det var krise så lenge som de hadde dryppende vann og tørrfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Vi hadde ei, nå har vi to og jeg angrer bare på at vi ikke skaffet en til for lenge siden. Ikke for vår egen del, men for pus sin del. Hun er blitt mye roligere og mer harmonisk etter kattungen kom i hus :-) De leker sammen, spiser sammen, sover sammen. Veldig koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?To er fint. Vi har to og de har selskap i hverandre. Hører flere si det.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Vi har veldig god erfaring med to
![]() |
#32 |
Vaklende
|
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Katter har sin personlighet, som flere har vært inne på, men generelt (og erfaringsbasert) vil jeg si at en katt alene er mer innstilt på å kose når dere kommer hjem. Det er jo hyggelig, men det er fordi den har vært ensom. To katter har det mye koseligere, man er som regel vekke mye av dagene. Samtidig kan det kreve at dere er mer "offensive" på ksefronten, siden de lett kan ha nok med hverandre hvis ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Vi har to, hvis jeg visste hvordan de hadde gått sammen ville jeg nok bare hatt en. Den ene terroriserer den andre, men vi har ikke hjerte til å kvitte oss med noen. De har på en finurlig måte funnet en måte på å bo i samme hus, men jeg vet at hunnkatten min hadde hatt et bedre liv hvis hun bodde i huset uten sin bror.
![]() |
#35 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Vi har alltid bare hatt 1 katt, men vurderer 2 neste gang. Foreldrene mine hadde en fin siamesertype fra Georgia (misjonærkusina alte opp). Han var veldig kosete, selskapssyk og masete. Så kom lillesøsteren hans fra kullet etter, og for en omsorg de ga hverandre...
![]() |
#36 |
|
Slik var det hos mine også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Vi har to jentepuser fra samme kull, og de har mye glede av hverandre. Om vi skulle valgt om igjen, ville vi helt klart valgt to søsken en gang til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Skal vi få oss en eller to katter?Jeg har ikke råd til rasekatter og vil nok i så fall ta to kattunger fra samme kull.
![]() |
#39 |
Crazy Cat Lady
|
Vi har tre katter, og burmeseren var omplasseringskatt vi fikk gratis via en henvendelse fra denne siden: http://home.online.no/~rsvensse/newpl-main.html
![]() |
![]() |
|
|