|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetJeg kan ikke huske at det har skjedd meg, derimot har det nok hendt at jeg har gått på fest ikledd noe med synlig prislapp på, og det var ikke fordi jeg hadde planer om å levere det tilbake neste dag.
|
|
|
#22 |
|
Viser tenner
|
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetSom regel tar jeg av prislappen før jeg henger/legger det i skapet, men ikke alltid, og da hender det at det tas ut etter en stund, ubrukt, og fremdeles med prislapp ...
|
|
|
#23 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetNei, men min søster Tisse har det med å ta nye plagg ut fra klesskapet, kle dem på, se seg i speilet og si "Nei, dette føles ikke riktig" før hun henger dem inn igjen og tenker "De føles nok riktige en annen gang". Inntil hun gjentar øvelsen med samme resultat og samme plagg.
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetSvært sjelden. Jeg hater, virkelig HATER, å handle klær, så jeg sørger for at de klærne jeg kjøper faktisk er noe jeg kan leve med, så jeg slipper å dra tilbake for å shoppe enda mer.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetNei, jeg handler sjelden og bruker det jeg har, særlig det nye. Jeg har imidlertid nytt godt av at andre gjør det der, i fjor fikk jeg en splitter ny kjole helt gratis av en kollega. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
awesom
|
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetMin veninne Shopam opplever stadig dette. En gang hadde hun handlet seg en ny genser, for å så kommer hjem å oppdage at hun hadde en akkurat maken hengende i skapet. Den som hang i skapet hadde fremdeles lappen på.
|
|
|
#27 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetJeg gjør selvsagt aldri slikt |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bare sær
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapet
Der minnet du meg på noe. Jeg har et skjørt som har vært gjennom den øvelsen et par ganger. Hver gang ser jeg at selv om skjørtet er nydelig, så er det overhodet ikke meg, tar det av og finner et annet.
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Signerer denne, men jeg har mange plagg som bare blir brukt 1 gang fordi de ikke er helt meg alikevel..
|
|
|
#31 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetIkke med mine egne klær. Kjøper jeg klær så er det pga prekær mangel på sådan, og de tas som regel i bruk umiddelbart. Men til poden har jeg noen ganger kjøpt klær han skal vokse inn i, og så funnet dem med lappen på langt inni skapet etterpå. Godt han vokser sent...
|
|
|
|
#32 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetNope, nye klær skal helst brukes med en gang og brukes opp. Problemet mitt er at jeg ikke kaster klær. Det henger alt for mange oppbrukte favoritt plagg i skapet mitt, så nå trener jeg på å kaste de. Få bort klær som er oppbrukt. Gi plass til nye. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetJeg er ikke shoppegal, nesten så langt derifra som du kommer egentlig, men jeg kan fint finne noe med lappen på i skapet, men det er rett og slett for at jeg er periodeelskerklær, så jeg bruker opp de klærne jeg elsker før jeg begynner å bruke nytt.
|
|
|
#35 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetTidligere, når jeg jobbet i klesbutikk, så hente det at jeg gikk amok i salgskurvene, og da hente det stadig vekk at klærne havnet i skapet og ble hengende der.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetDet hender mest at plagget blir brukt en gang eller to og så finner jeg ut at det ikke var så kjekt i bruk allikevel. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
En Som Trener
|
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetNei slik skjer faktisk ikke her.
|
|
|
#39 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapetDet har fatktisk aldri skjedd. Jeg har ikke så mye klær at de "forsvinner" i glemselen i skapet.
|
|
![]() |
|
|