Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 22:43   #21
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har kjøpt Miracle Trousers på KappAhl

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Jeg synes buksen er ganske fin. Problemet mitt er at de fleste buksene blir så vide og slaskete i lårene, mens denne sitter perfekt. Det er bare det at jeg må gå opp enda en størrelse, deprimerende.

Joda, det er så, men det er det bare du som ser, vet du.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 22:46   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min, og den er akkurat passe i benlengden til meg. Vel, nesten da, jeg har en legg som er endel tykkere enn den andre, så på det beinet blir jeg gående å dra ned buksa hele tiden. Men sitter bra på, jeg valgte modellen med high waist, og den passer perfekt. Litt liten i str ja, jeg får på meg 44 med et nødskrik. Men jeg er på slanker'n, ikke snakk om at jeg kjøpte størrelsen større altså!

Gammel 22-04-10, 23:00   #23
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er veldig fornøyd med min, og den er akkurat passe i benlengden til meg. Vel, nesten da, jeg har en legg som er endel tykkere enn den andre, så på det beinet blir jeg gående å dra ned buksa hele tiden. Men sitter bra på, jeg valgte modellen med high waist, og den passer perfekt. Litt liten i str ja, jeg får på meg 44 med et nødskrik. Men jeg er på slanker'n, ikke snakk om at jeg kjøpte størrelsen større altså!

Det er jo det jeg også er.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:09   #24
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Den så veldig kul ut! Hva er prisen?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:10   #25
Ema

Ema sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

den så veldig kul ut! Hva er prisen?

499,-

Gammel 22-04-10, 23:10   #26
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

den så veldig kul ut! Hva er prisen?

500,-

edit: haha jeg postet samtidig og la på ei krone...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:17   #27
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk mer lyst på den til 499,- Betyr det at enkel markedsføringstriks funker på meg?

Gammel 22-04-10, 23:20   #28
Ema

Ema sin avatar

Standard

Gammel 22-04-10, 23:27   #29
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men stoffet er jo som presenning med stretch? Prøvde den og fikk helt noia av at stoffet i buksa virket å likne på en "tørrdrakt" og ikke minst lufttett...

Gammel 22-04-10, 23:30   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøvde en slik bukse i helgen og de satt overhodet ikek fint på meg.
Greit, det strammet inn rompa, men det som ble strammet inn ble liksom skjøvet ut til siden og den allerede brede baken ble ennå bredere.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:46   #31
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker min! Har high waist. De finnes i 2 forskjellige benlengder i XLNT-avdelinga, sikker på at dere ikke har prøvd en kort variant?

Den er nok litt liten i størrelsen ja, jeg har også en størrelse større enn normalt.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:49   #32
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Hvor blir magen og rumpa av når de er holdt inn? Blir det egentlig pent?

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:52   #33
Ema

Ema sin avatar

Standard

Med den størrelsen jeg har nå blir det ikke pent fordi det tyter ut en annen plass hvor det ikke skal tyte ut.
Men jeg gir meg ikke, skal prøve i en str større før jeg bestemmer meg.

Gammel 23-04-10, 00:13   #34
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har størrelse 46, som er normalt for meg. Buksa er nesten litt for stor i livet, men sit fint over hofte og lår. Lang og fin i beina, og eg har lange bein. Fin farge. Syns stoffet er behagelig eg da. Veldig fornøgd. Eg merkar ikkje noko til hold inn og stram opp altså. Kanskje fordi eg har kjøpt den litt for stor til meg?

Kjøpte også ei med glidlås i sida. Var god den også

Sist redigert av Syrin : 23-04-10 kl 12:33.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 10:37   #35
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg elsker min! Har high waist. De finnes i 2 forskjellige benlengder i XLNT-avdelinga, sikker på at dere ikke har prøvd en kort variant?

Den er nok litt liten i størrelsen ja, jeg har også en størrelse større enn normalt.

ulike benlengder? Men finst str 38 i XLNT-avdelingen da?

Og jeg syntes egentlig at den var fin på. Prøvde "høyt liv" og den var ok i fasongen iallefall... Bare dumt at lengden var så kort!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 10:46   #36
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Nei, XLNT begynner på 44.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 12:30   #37
Ema

Ema sin avatar

Standard

De buksene jeg prøvde hadde lange ben, minst 34 el. lengre?
Bruker vanligvis 32.

Gammel 23-04-10, 23:12   #38
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Jeg kjøpte en lyseblå i dag, men da jeg prøvde den hjemme synes jeg ikke den var så fin på meg likevel. Noen som er interessert i en lyseblå, str. 40, vanlig liv og vanlig benlengde?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.