Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klesskapet ditt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-10, 22:19   #21
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klesskapet ditt

Jeg rydder bort/gir bort ting jeg aldri bruker ja, men har også plagg som er ganske mange år gammelt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:54   #22
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Apropos klær; vi bor i mine besteforeldres gamle leilighet, og etter opprydning på loftet (som vi holder med på nå), så fant vi igjen min bestefars gamle Mariusgenser fra 40-50 tallet . Gjett om jeg skal bruke den til vinteren igjen!!

Den er like fin!

Gammel 24-04-10, 23:06   #23
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Ett(!) klesskap? Jeg har ett walk in og to andre fylt til randen. Og mer til. Pluss sprengt garderobe i gangen Rydder ekstremt sjelden. Men jeg gir bort til Frelsesarmeen et par-tre ganger i året. Problemet er at jeg kjøper mer enn jeg kvitter meg med, så for det meste er det fullt. Mer enn fullt. Noe nytt, noe gammelt, ting jeg liker kjempegodt og ting som er kjekt å ha. Kanskje. Ikke.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:19   #24
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ett dobbelskap (en rad med skuffer og en hengedel) + 2 skuffer i en kommode til klærne mine. Det er ikke mye for en klesglad dame! En fordel er det likevel: Jeg har rett og slett ikke plass til klær jeg ikke bruker. Av den grunn rydder jeg skikkelig op 1-2 ggr hvert år. Det jeg ikke har brukt på 2 år, går rett til Fretex. Jeg er veldig flink til å kvitte meg med ting jeg ikke bruker (nesten like flink som jeg er til å shoppe klær )

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.