Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikke- og hekletreff nr 5 (Oslo og omegn)

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 19:07   #21
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikke- og hekletreff nr 5 (Oslo og omegn)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var uansett lurere enn meg som ikke kom meg på forrige treff siden jeg var helt sikker på at det var en uke etter.

Får du kommet på neste treff da? Det går tog hit.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 10:38   #22
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis Tjorven skal komme kan hun jo sitte på med Hobbesekspressen.

Gammel 05-05-10, 10:39   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan dessverre ikke komme. Jeg er visst påmeldt et mosjonsløp den dagen. :skrekk og gru:

Gammel 05-05-10, 14:26   #24
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og nå ser jeg at det er FAU-møte den 11. Det må jeg dessverre stille på, så da går jeg glipp av strikketreff.

Gammel 06-05-10, 06:37   #25
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, nå begynner det å bli veldig tynt i rekkene.

Gammel 06-05-10, 07:40   #26
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Strikketreff med meg og Hobbes. Vi skal i alle fall treffes, men det er fritt fram for noen som har mulighet en annen dag, til å ta initiativ til treff altså.

06, 07, og 12.

Sist redigert av Marit K : 06-05-10 kl 20:37.
Gammel 07-05-10, 21:37   #27
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Oj, så denne først nå. Jeg kan heller ikke 11.mai.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 21:02   #28
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Det blir fortsatt bare meg, Hobbes, og en fantastisk deilig jordbærfromagekake i morgen? Hobbes, da må du bare stille med tom mage. Gleder meg til å se deg i morgen.

06, 07, og 12.
Gammel 10-05-10, 21:18   #29
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kake? Da har jeg alltid tom mage. :matvrak: Jeg gleder meg skikkelig. Skal se om jeg ikke husker å få med strikketøyet og.

Gammel 10-05-10, 21:47   #30
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har så lyst! Men så er det det dugnad og mannen jobber sent..

Gammel 10-05-10, 22:09   #31
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg har så lyst! Men så er det det dugnad og mannen jobber sent..

Det var synd.

06, 07, og 12.
Gammel 11-05-10, 10:29   #32
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Men da kan man vel kanskje diskutere flere datoer med en gang?

Gammel 13-05-10, 19:07   #33
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemmer for at neste treff er på en onsdag.
Tirsdager utgår helt for meg fram til høstferien omtrent pga fotballkampene til minsten.
Det er en pause fra midten av juni til midten av august vel og merke.

Er det ikke for langt unna går det med andre dager også om eldstemann ikke har planer. (han er barnevakten min)

Gammel 14-05-10, 20:44   #34
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Spørs om jeg får blitt med uansett hvilken dag det blir. Har nesten ikke en eneste ledig kveld fram til sommerferien. Blir det en kveld jeg kan, kommer jeg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.