Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 18:11   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?

Jeg klar ikke ...
-kjole-/skjørtelengde til midt på leggen.
-tunikaer med mye vidde.
-belte i livet.
-sko/støvler som går til anklene eller midt på leggen kombinert med skjørt eller kjole.
-syrin/lilla, turkis ...

Jeg tror jeg kan kle ...
-knelange skjørt uten alt for mye vidde (gjerne sånne i A-fasong)
-kjoler med høyt liv
-bukser som er rette i beina eller har bootcut.
-topper som er litt innsvingte
-brunt, oliven, burgunder og brun-oransje

Gammel 25-04-10, 18:12   #22
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Passer:
korte, litt trange overdeler som framhever midjen
lang cardigan med belte
skjørt som rekker til litt over knærne (tror jeg passer korte skjørt siden jeg er ganske lav og har korte bein?)
bukser med en viss bredde nederst

Passer ikke:
oversized overdeler eller for store klær generelt
overdeler uten ermer, for jeg er ganske tynn på overkroppen og fullstendig flat, samtidig som jeg har relativt muskuløse armer.
sigarettskjørt som rekker til knærne (har alt annet enn smekre, slanke legger)
lange skjørt
slimfit bukser (beina ser utrolig korte ut i sånne bukser)
Kan forresten ikke fordra korte topper, så som regel har jeg på meg lange overdeler eller lange cardigan som dekker rumpa. Jeg er veldig glad i mørke farger, spesielt svart. Andre farger jeg kan bruke er brunt og grønt. Kan bruke lilla på gode dager. Jeg liker å være litt anonym og hater oppmerksom på grunn av klærne.

Sist redigert av cora : 25-04-10 kl 18:31.
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 18:59   #23
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler overdeler som er innsvinget i midjen, med litt lengde på. Jeg kler bootlegsjeans som ikke er altfor vide i lårene. Jeg kler tunika og tights så lenge tunikaen ikke er for sekkete.

Jeg kler ikke skjørt som går til rett over kneet, vide og rette bukser, topper som går til midjen og ting med empireliv som ikke også er litt innsvinget (f.eks med en knytebånd bak). Og så kler jeg ikke båthals.

Av farger kler jeg rødt, mørkeblått, brunt, vinrødt, lilla, mosegrønt, olivengrønt. Svart bør jeg vel egentlig ikke ha opp mot ansiktet, men det syndes mot stadig vekk. Jeg kler ikke gult, oransje, beige, syrlig lime - og ikke stormønstrete stoff.

Gammel 25-04-10, 20:47   #24
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler ikke store U-halser, flaggermusermer eller bukser med lavt liv. Jeg er ganske lav - og har litt "smålubben" Mira Craig-fasong (BMI 24)

Jeg kler godt halterneck og klær som er høye i livet. Av farger kler jeg det meste.

Gammel 25-04-10, 20:55   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kler ikke topper - eller korte kjoler med avskjering rett under puppene, og med ekstremt vidde nedenfor! Ser helt fantastisk gravid ut, til tross for at jeg er høy og slank!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:59   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler ikke gult og heller ikke noe særlig lillafarger.`Heller ikke skjørt til midt på leggen (men det er det vel egentlig få som gjør).
Jeg kler heller ikke fasongen som er på Odd Molly-topper av typen som egner seg best for A-cup.

Jeg kler skjørt og kjoler til litt over kneet, tror jeg (håper jeg), og plagg som er innsvinget i livet.

Rysjer og blonder og denslags er ikke min stil, og heller ikke noe for min alder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 21:12   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler ikke:
- Gult, blekrosa, lysblått, marineblått og ferskenfarget.
- Odd Molly-lignende.
-Vintagekolleksjonen fra Kappahl.
-Topper med lavt liv.
-Skjørt med strikk i livet.
- Bukser med veldig lavt liv. Da må jeg heise buksene hele tiden og pølsene rundt magen ligger dandert på utsiden.
-Conversesko

Jeg kler:

-Lilla, sort, grønnfarger, turkis, brunt og rødt.
- Desigual-lignende klær.
-El Naturalistalignende sko.
-Knekorte skjørt i A-fasong.
-Knekorte kjoler som er innsvinget i livet.
- Trange jeans.
-Tunika og tights.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 22:26   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kler IKKE tunika, så det er nesten umulig å finne klær for tiden. Ikke kler jeg snuppete klær à la Odd Molly, heller. Jeg kler topper som er innsvinget i livet, bukser som er litt vide nederst og skjørt som går litt litt akkurat på knærne. Jeg kler IKKE gult eller korall.

Eg kler heller ikkje den pudderrosa fargen som er så populær no. Tights utgår!

Gammel 26-04-10, 22:01   #29
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg kler og ikke jeg!

Av farger har jeg en viss peil, men ikke om fasong på klær.

Jeg vet at jeg kler brunt, turkis, litt "møkkete" lilla og ditto rosa. Jeg kler nok ikke veldig knalle klare farger som veldig blå, rød, gul, knall grønn etc.

Men klær og fasonger og sånt???? Aner ikke! Kanskje jeg skulle tatt et kurs? Kan virke som jeg trenger det

Gammel 26-04-10, 22:04   #30
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kler ikke snuppete og søte klær, eller sånne Odd Molly-greier.

Ikke jeg heller. Og jeg kler ikke pastellfarger, beige eller rosa. Eller hvitt og orange. For tiden kler jeg heller ikke ettersittende klær eller bukser med lavt liv. (Men jeg ser til min overraskelse at jeg jo må ha håp om endring siden jeg skriver "for tiden". )

Gammel 26-04-10, 22:13   #31
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg er i grunnen usikker på om eg kler noko i det heile tatt.

Varme fargar iallfall, ellers blir eg heilt grå i ansiktet.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:15   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eg er i grunnen usikker på om eg kler noko i det heile tatt. :snufs:

Varme fargar iallfall, ellers blir eg heilt grå i ansiktet.

Men da kler du vel best å vere naken da!

Slutte å tulle, og vet man ikke hva man kler, så spør om råd! Alle kan bli "georgius"!

Gammel 26-04-10, 22:21   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler best litt figursydde klær, aller best kjoler. Jeg er lang i livet og ganske kurvete, men med litt for lite hofter og rumpe til å være Marilyn-type. Når jeg er 3 kg mindre enn akkurat nå ( pokkers hyttekoz), kler jeg jeans med lavt liv og små lommer, akkurat nå gir favorittbuksene muffinsform.

Jeg ser grusom ut i empireliv og alt som ser mamma-aktig ut, men jeg har strekt meg mot litt løsere akkurat nå fordi alt tilgjengelig er sånn (og ærlig talt ser selv de tynneste gravidish ut i sånne klær, så jeg regner med folk slår av for kjente).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:23   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg ser grusom ut i empireliv og alt som ser mamma-aktig ut, men jeg har strekt meg mot litt løsere akkurat nå fordi alt tilgjengelig er sånn (og ærlig talt ser selv de tynneste gravidish ut i sånne klær, så jeg regner med folk slår av for kjente).

Det gjelder bare å ha et glass vin i hånda konstant og snakke høyt om hvor ferdig man er med graviditeter, så ingen fatter mistanke.

Gammel 26-04-10, 22:24   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Jeg skylder på rødvin og sjokolade. Og pokkers kneskader.

- No. 4 -
Gammel 26-04-10, 22:25   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå snakket jeg på vegne av meg selv i mamma-liknende kjoler, altså, jeg tror ikke du ser gravid ut i den slags.

Gammel 26-04-10, 22:27   #37
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Omtrent ALLE ser gravide ut i denslags.....

Gammel 26-04-10, 22:40   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

- No. 4 -
Gammel 27-04-10, 11:27   #39
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kler definitivt ikke topper/kjoler med veldig lavt liv, som f.eks. dette:

Heller ikke bukser med veldig lavt liv. Jeg har litt korte bein. Dessuten har jeg ganske fin rumpe, om jeg kan få si det selv, så å gjemme den bort i noe sånt ville jo vært galskap.

Jeg kler ikke firkantede utrigninger, da jeg tror de ville dra fokuset mot mine brede skuldre, og ikke akkurat virke ballanserende mot mine smale hofter.

Skjørt til midt på leggen er ikke så kledelig på meg.

Jakker bør være korte, eller til rett over kneet. Jakker som dekker hoftene gjør at beina mine ser kortere ut, samt at hoftene mine forsvinner.

Jeg liker skjørt med litt utsving, som gir en illusjon av litt mer hofter og kanskje litt midje.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 15:02   #40
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Men da kler du vel best å vere naken da!

Slutte å tulle, og vet man ikke hva man kler, så spør om råd! Alle kan bli "georgius"!

Hvem skal man spørre om råd?

Jeg har nemlig samme problem. Jeg aner virkelig ikke hva som kler meg og ikke. Ofte føler jeg at det ikke er noe som passer meg

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.