|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?
Denne signerer jeg.
|
|
|
#22 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har truffer noen få som jeg kjenner fra et annet forum et par ganger. Og jeg skulle hatt besøk av Imma for en tid tilbake, men det skar seg. Jeg har også nylig funnet ut at jeg har møtt ei annen her inne tidligere, men jeg kan ikke si at jeg kjenner henne.
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner/er omgangsvenner med noen, noen få kjenner jeg fra barndom/ungdom og noen har jeg møtt - og noen vet jeg hvem er, uten å ha møtt dem.
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har tenkt meg litt om, og tror jeg husket feil når jeg skrev her tidligere. Jeg har nok møtt rundt 150 irl. *senil* Det føles uansett ikke som så mange som det høres ut som. Det er mange årsaker til at man har truffet folk. To-tre forskjellige barselgrupper, gamle Modne mødre, Privatsalongen, FP-treff i ulike sammenhenger (julebord, sommerfest, filosofitreff++) kjøp/salg, cafégjengen på IKEA osv.
|
|
|
#27 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Kjenner flere IRL, et par IRL fra tiden før FP eller noe annet forum, mens de fleste har jeg blitt kjent med f.eks via NM eller her!
|
|
|
#28 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Er ikke så mange jeg kjenner sånn ordentlig. Men noen føler jeg at jeg kjenner veldig godt, selv om jeg ikke har møtt dem. Og andre har jeg møtt i virkeligheten, uten at jeg føler at jeg kan si at jeg kjenner dem ordentlig.
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Nå har jeg ikke vært her inne så lenge så per i dag er det kun en jeg vet om at jeg kjenner IRL og hun kjenner jeg fra et annet forum og så har hun blitt en venn i IRL. Vi bor ikke i samme by, men treffes innimellom og skravles på nett. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har møtt 4 stk her i RL, en av dem har blitt en god venninne. Skulle gjerne møtt flere FP-folk !
|
|
|
#32 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Skal vi se. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Nei. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Ikke mange.
|
|
|
#35 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Kjenner endel ja, har noen veldig gode RL-venner her inne, og så har jeg truffet noen i forbifarten, feks. ved kjøp og salg.
|
|
|
#36 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har møtt noen (Kanina, Bauche, Skytte, Arken, Tinetoff, Avatar (var det det?) + sikkert noen flere, Venla vet jeg av fra før, mrc kjenner jeg godt, -TM- vet jeg av. Men har ingen venninner her inne. Sist redigert av Dronningen : 28-04-10 kl 22:47. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Nei. Har bare møtt to jeg kommer på i farten, men kjenner ingen.
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner en her i fra. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg vet hvem noen få er IRL.
|
|
|
#40 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Nix. Jeg kjenner vel egentlig ingen. Det nærmeste jeg kommer "kjenner" er Pelen, som jeg er venner med på fjesboka. Vi er i det minste sånn passe oppdaert på hverandres gjøren og laden.
|
![]() |
|
|