Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du mange fra FP i RL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 14:47   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har møtt ganske mange herfra i "virkeligheten" - sikkert over 50. (...) de fleste har jeg blitt kjent med etter at jeg kom til FP høsten 2006.

Denne signerer jeg.

Gammel 28-04-10, 14:52   #22
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har truffer noen få som jeg kjenner fra et annet forum et par ganger. Og jeg skulle hatt besøk av Imma for en tid tilbake, men det skar seg. Jeg har også nylig funnet ut at jeg har møtt ei annen her inne tidligere, men jeg kan ikke si at jeg kjenner henne.

Gammel 28-04-10, 14:53   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner/er omgangsvenner med noen, noen få kjenner jeg fra barndom/ungdom og noen har jeg møtt - og noen vet jeg hvem er, uten å ha møtt dem.

Gammel 28-04-10, 14:55   #24
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar meg selv i å lese kjenner du mangen FRPer i RL.

Men jeg har kun møtt Fibi tror jeg.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 15:02   #25
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke som jeg vet om i allefall.
Har møtt en da

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 15:03   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt meg litt om, og tror jeg husket feil når jeg skrev her tidligere. Jeg har nok møtt rundt 150 irl. *senil* Det føles uansett ikke som så mange som det høres ut som. Det er mange årsaker til at man har truffet folk. To-tre forskjellige barselgrupper, gamle Modne mødre, Privatsalongen, FP-treff i ulike sammenhenger (julebord, sommerfest, filosofitreff++) kjøp/salg, cafégjengen på IKEA osv.

Gammel 28-04-10, 15:07   #27
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjenner flere IRL, et par IRL fra tiden før FP eller noe annet forum, mens de fleste har jeg blitt kjent med f.eks via NM eller her!

Gammel 28-04-10, 15:12   #28
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Er ikke så mange jeg kjenner sånn ordentlig. Men noen føler jeg at jeg kjenner veldig godt, selv om jeg ikke har møtt dem. Og andre har jeg møtt i virkeligheten, uten at jeg føler at jeg kan si at jeg kjenner dem ordentlig.

Gammel 28-04-10, 15:24   #29
tomias
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2009
tomias har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå har jeg ikke vært her inne så lenge så per i dag er det kun en jeg vet om at jeg kjenner IRL og hun kjenner jeg fra et annet forum og så har hun blitt en venn i IRL. Vi bor ikke i samme by, men treffes innimellom og skravles på nett.

Men det ville ikke forundre meg om det dukker oppflere bekjentskaper her inne etterhvert som jeg blir mer bevandret på FP.

tomias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 15:24   #30
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Tror ikke det er flere enn to, som jeg ble kjent med gjennom termingruppe/barselgruppe. Har møtt mange på strikketreffene da.

Gammel 28-04-10, 15:41   #31
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har møtt 4 stk her i RL, en av dem har blitt en god venninne. Skulle gjerne møtt flere FP-folk !

Gammel 28-04-10, 15:50   #32
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal vi se.
Jeg har to av mine beste venninner her, anser at jeg kjenner 3-4 stykker til og har møtt to- tre stykker, uten at jeg kan hevde at jeg kjenner dem.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 15:51   #33
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 15:56   #34
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Ikke mange.
Jeg har truffet noen på treff for andre forum for en del år siden.
Kun en jeg vet om her, har jeg på FB .feks.

Om du kjenner meg IRL, vennelig stå fram

Gammel 28-04-10, 16:11   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner endel ja, har noen veldig gode RL-venner her inne, og så har jeg truffet noen i forbifarten, feks. ved kjøp og salg.

Gammel 28-04-10, 16:13   #36
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har møtt noen (Kanina, Bauche, Skytte, Arken, Tinetoff, Avatar (var det det?) + sikkert noen flere, Venla vet jeg av fra før, mrc kjenner jeg godt, -TM- vet jeg av. Men har ingen venninner her inne.
Hvis noen vet hvem jeg er/kjenner meg så si gjerne i fra.

Sist redigert av Dronningen : 28-04-10 kl 22:47.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 16:17   #37
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Har bare møtt to jeg kommer på i farten, men kjenner ingen.

Gammel 28-04-10, 16:19   #38
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg kjenner en her i fra.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 16:21   #39
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet hvem noen få er IRL.

Jeg er mest spent på hvem jeg kjenner, men som jeg ikke vet at er her inne.

Gammel 28-04-10, 16:49   #40
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nix. Jeg kjenner vel egentlig ingen. Det nærmeste jeg kommer "kjenner" er Pelen, som jeg er venner med på fjesboka. Vi er i det minste sånn passe oppdaert på hverandres gjøren og laden.

Men jeg skal ha mitt første mini-FP-treff på søndag som kommer med et stk FP-menneske som kommer min vei, så etter det regner jeg med at jeg kan si at jeg kjenner en FP-er.

Ja, og så har jeg truffet Iset veldig, veldig kort da - hun glemte å føye på julenisser på lista over folk hun har truffet i forbifarten.

Sitat:

Kjenner endel ja, har noen veldig gode RL-venner her inne, og så har jeg truffet noen i forbifarten, feks. ved kjøp og salg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.