|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Boss har en eller annen spray som og skal funke. Jeg skal gjøre noe drastisk i år jeg også, da det er rene araknofobiasteming på platten vår - hvor ørten edderkopper kommer kravlende opp på én gang. *heldigvis ikke redd edderkopper*
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Åh herregud. Jeg er ikke akkurat hysterisk redd, men jeg tror kanskje jeg hadde vært et par numre ifra å bli innlagt på spyk for resten av livet om jeg hadde vært på plattingen deres og noe sånt skjedde. *bilder i hodet som gjør at jeg ikke får verdens beste søvn i natt*
![]() |
#23 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Støvsugeren. Og så støvsuger man opp insektsmiddel etterpå, type pulver.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?En suger høres OK ut for dem som er redde. Jeg bruker normalt å klemme dem i hjel med en avis. Det gjorde jeg også med et beist av en edderkopp da jeg var i Mellom-Amerika. Jeg hev en avis oppå og tråkket oppå det igjen. Det jeg ikke tenkte på var alt griseriet det medførte. :usj: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Redd for edderkopper! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?
JEEZ! Og så sitter du her i levende live og kan fortelle om det? Jeg hadde ikke overlevd noe sånt.
![]() |
#29 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Kjøp hund. Vår hund spiser faktisk alt av edderkopper og evt. andre småkryp vi finner i huset. Veldig miljøvennlig også, slipper alskens sprayer og pulver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
I endring
|
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Lær opp ungene! Har en innsektsglad sønn så han blir flittig ropt på nå om sommeren.
![]() |
#31 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Vi har gått fra blokk der det aldri var edderkopper, til nytt tett rekkehus der jeg så to edderkopper inne på 3 år, til hus fra 70-tallet med kjeller.
![]() |
![]() |
#32 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Jeg må abonnere. jeg er irrasjonelt vettaskremt for de digre monsterne. Små går greit, dog. jeg har prøvd å pushe katten på de enorme beistene, men hun er uinteressert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Men har dere dem inne om sommeren? Her kommer de gjerne krypende på høsten og vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Vanlig billig klissete hårspray.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Man dreper ikke levende saker fordi man er redd selv altså.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Jeg bruker å sette et glass over, lure et ark under og bære dem ut. Alternativt legge et glass over og vente på at mannen bærer dem ut dersom de er svære.
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Emily'en min bærer edderkopper ut i friheten. Hun elsker alle innsekter, og plukker gjerne halvdøde fluer og møll ut av edderkoppnett, og døde fluer fra feks. vinduskarmen kan hun bære med seg og hive inn i edderkoppnett. Edderkopper skal visst få lov å spise men bare de som allerede er døde.
![]() |
#40 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?Jeg fanger dem i engangskopp og slenger dem ut i hagen.
![]() |
|
|