Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nrk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-10, 01:56   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Nrk

Og en fyr som er ... ikke Guds gave til kvinnen. Presentert som Adonis. I jaktklær.

Det er da ingen noe sted i verden som liker det her?

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 01:57   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå sølte han dundre meg lommelerka utover seg også.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 01:57   #23
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og laptop i fanget og halvskitten joggings.

Jeg kommer ikke løs!

Å Guuuuuuud!

Nå vet jeg ikke hvem det er heller, men det er FÆÆÆÆÆLT!!!! Vi snakker hjemmebleket hår her! Og elgjakt!

Høres ut som du er rette målgruppen. Det er et komplott! Snart føler du behov for å danse og etter det er det ingen som vet hva som skjer med deg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 01:59   #24
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Høres ut som du er rette målgruppen. Det er et komplott! Snart føler du behov for å danse og etter det er det ingen som vet hva som skjer med deg.

Hun begynner å stemme fram sanger og chatte.

Sist redigert av Éowyn : 02-05-10 kl 02:07.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:02   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Får jeg dekket sånne chattemeldinger når jeg har firmatelefon?

Og sånn dans som de viser nå må da selv jeg klare?

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:06   #26
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Helt sikker ja til begge deler. Jeg har forsatt ikke NRK på tv, men er helt sikker på at du greier det. Jeg tror på deg - selv om jeg ikke har sett det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:09   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Å Guri. Nå er det en kakse med sjikkli feit bil som er med i videoen. Bilen er en BMW 1998 modell eller noe. Og kaksen har blå skjorte med åpen hals og lenke av "gull".

:fascinert:

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:10   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Så brekker vi rett over i hardangersøm og cowboyhatt.

Det er ingen steder det er noen som betaler for å høre låta "nå er det regn her i bygda"?

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:11   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ga du meg den påminnelsen og det sparket i rompa som jeg trengte for å huske å si opp lisensen vår.

Sånn: der var det gjort. Det smaker nesten av protest, men egentlig er det litt vemodig. :egentlig fornøyd lisensbetaler:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:13   #30
Slettet bruker
Passiv

Standard

[nynner] ... og en stemme som er prega a alkehol ... [/nynner]

(Refrenget er: Nå er'e elg - ælj- her i bygda. Satsen den er ferdiggått og :ettellerannet: en stemme som er prega' alkehol)

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:13   #31
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Kan man si opp lisensen?

Gammel 02-05-10, 02:14   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men NÅ.

Nå er det nytt band. Det heter 2gether.

:roper på aC:

Det er HELT LIKT parodien til TrondViggo!

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:14   #33
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

[nynner] ... og en stemme som er prega a alkehol ... [/nynner]

(Refrenget er: Nå er'e elg - ælj- her i bygda. Satsen den er ferdiggått og :ettellerannet: en stemme som er prega' alkehol)

Jeg beklager men...

Gammel 02-05-10, 02:14   #34
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men det er en dyr produksjon. De har flygel.

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:15   #35
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dæven. Dette tar jo helt av. Jeg burde hatt nachspiel her!

Sommernatt i Froland med de klara fjellvann!

Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:16   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig, veldig glad for at jeg ikke har TV nå. Jeg har mer enn nok med de smilefjesgenererte bildene på netthinnen. /

Gammel 02-05-10, 02:17   #37
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Det er nesten så jeg setter det på bare for å se det live. Enda jeg vet godt at jeg ikke bør.

Gammel 02-05-10, 02:18   #38
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Kan man si opp lisensen?

Hvis man ikke har TV eller en fungerende TV-mottaker lenger, så kan man det.

Gammel 02-05-10, 02:20   #39
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men dette må jo repareres sporenstreks! Ellers går du glipp av country jukeboks om bare to timer!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 02:20   #40
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis man ikke har TV eller en fungerende TV-mottaker lenger, så kan man det.

Aha, helt uaktuelt med andre ord.
Jeg som fikk et lite håp om endrede regler jeg ikke hadde fått med meg her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.