Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hardangerbestikk i maskina

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 09:45   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hardangerbestikk i maskina

Her går både Zara og Carina i oppvaskmaskinen.
Det er jo halve poenget med å ha Hardangerbestikk til både pent og hverdags.

Gammel 05-05-10, 10:23   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Signerer de fleste; har Ramona selv og aldri har det vært problem ifht. maskinvask.

Gammel 05-05-10, 10:54   #23
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har også dette (Ramona) som hverdagsbestikk, og har det i oppvaskmaskinen hver dag. Har ikke merket noe forringelse på det av den grunn.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 11:08   #24
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

At jeg putter det i egne bur er litt sånn at jeg ikke vil at noen skal stikke en skarp gaffel eller kniv ned og lage ripe i ei stor serveringsskje da. Vi har Carina, til pent. og div mer eller mindre skapre, mer eller mindre "så som så utseende" bestikker til hverdags, jeg hadde noe, mannen hadde noe, vi har fått noe, arvet noe... tja, hva skal man si? vil ikek la dette ødelegge finbestikket mitt

Gammel 05-05-10, 11:18   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Her går både Zara og Carina i oppvaskmaskinen.

Åh, endelig noen som har "mitt hardangerbestikk".
Jeg vasker sølvbestikk også i maskinen.... skjønner ikke problemet? :undre:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 16:35   #26
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg vasker sølvbestikk også i maskinen.... skjønner ikke problemet? :undre:

Gammel 05-05-10, 17:13   #27
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sølvtøy går vel greit i maskina så sant man ikke setter det sammen med stålbestikk.

Så det matte på hardangerbestikket blir ikke ripete og stygt altså?!

Gammel 05-05-10, 18:39   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Ramona som pen-bestikk.

Og greit nok, jeg har hatt det i en del år så det har jo blitt brukt en del. Men det ser absolutt ikke ut som nytt. På vårt syns jeg det matte stålet har blitt stygt. Ikke ripete, men akkurat som om det har blitt helt glatt. Og det skal jo ikke være glatt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 21:15   #29
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Renessanse og det går rett i maskina ja. Skulle tatt seg ut at jeg skulle vasket det for hånd.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.