|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hardangerbestikk i maskinaHer går både Zara og Carina i oppvaskmaskinen.
|
|
|
#22 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hardangerbestikk i maskinaSignerer de fleste; har Ramona selv og aldri har det vært problem ifht. maskinvask.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hardangerbestikk i maskinaVi har også dette (Ramona) som hverdagsbestikk, og har det i oppvaskmaskinen hver dag. Har ikke merket noe forringelse på det av den grunn. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hardangerbestikk i maskinaAt jeg putter det i egne bur er litt sånn at jeg ikke vil at noen skal stikke en skarp gaffel eller kniv ned og lage ripe i ei stor serveringsskje da. Vi har Carina, til pent. og div mer eller mindre skapre, mer eller mindre "så som så utseende" bestikker til hverdags, jeg hadde noe, mannen hadde noe, vi har fått noe, arvet noe... tja, hva skal man si? vil ikek la dette ødelegge finbestikket mitt
|
|
|
#27 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hardangerbestikk i maskinaSølvtøy går vel greit i maskina så sant man ikke setter det sammen med stålbestikk.
|
|
|
|
#28 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hardangerbestikk i maskinaJeg har Ramona som pen-bestikk.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hardangerbestikk i maskinaJeg har Renessanse og det går rett i maskina ja. Skulle tatt seg ut at jeg skulle vasket det for hånd. |
|
|
|
![]() |
|
|