Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fra sjel til sjel - aC har sett på TV og latt seg fascinere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 15:10   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra sjel til sjel - aC har sett på TV og latt seg fascinere

Coldreading, Surre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 15:16   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke en gang om det kan kalles cold reading når hun har all bakgrunnsinfo fra før. :fniser hemningsløst:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 15:18   #23
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du omtalte nettopp deg selv i tredje person!

Endelig er jeg nok med til å skjønne en intern en.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 17:11   #24
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også jeg som ble så glad langt inni hjertet mitt da jeg leste overskriften - tenk at aC skulle bli en føledame! Sånn som meg!

Jaja.

Gammel 05-05-10, 18:26   #25
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes hun er søt, jeg, og hun framstår som en person som forstår. Det er alltid godt å bli forstått, er det ikke?

Gammel 05-05-10, 18:39   #26
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir nesten litt opprørt. Okay, ikke bare nesten, men jeg prøver å være hyggelig mot de som tror på dette. For jeg vil virkelig ikke noen vondt. Og for de som tror på dette, og de som melder seg på det er det sikkert bare fint og flott.

Men at denne dama våger og blande seg inn i de minnene disse folka har om sine tapte, det gjør meg rett og slett arg.
For nå er hun for evig knyttet til de. Og det plager meg.

For veldig, veldig lenge siden gikk jeg til en lignende dame, en som nå er ganske så annerkjent. Jeg trodde hun hadde krefter, og håpet hun kunne hjelpe meg. Men i stedet så er hun for evig en del av mine minner om bestefar, og det eneste jeg fikk ut av det var mer hjertesorg. Jeg skulle helst vært foruten henne, for å si det slik.
Og ikke kunne hun si meg hva O-en stor for heller.

Gammel 05-05-10, 19:06   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres ut som et program jeg hadde fått passe nuppereller av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.