Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Smilefjes!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 22:16   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjes!

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Men altså, det er Tåtti som må skrive teksten.

Noen som kan hente henne? I stedet for hjemmesnekret av Smilefjes, kan vi jo lage FP-snekret for Smiljefjes. Hvem er god på regi?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:19   #22
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken melodi er vi på da?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:27   #23
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hvilken melodi er vi på da?

Dansebandmeldodien vel. Er det ikke samme på alle sangene? Bare tempoet som varierer.

Gammel 05-05-10, 22:44   #24
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Fake it 'til you make it
Gammel 05-05-10, 22:48   #25
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Forskjellen er vel med og uten saxofon og/eller heftig synth. Og elektriske trommer.

Gammel 05-05-10, 22:49   #26
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Forskjellen er vel med og uten saxofon og/eller heftig synth. Og elektriske trommer.

Sax må man ha. Det bestemmer jeg. Resten får andre bestemme.

Gammel 05-05-10, 22:53   #27
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Hvis jeg bruker Blue Hawaii som utgangspunkt så har jeg litt refreng klart:

Smilefje-hes, du mitt eget Smilefjes!
Smilefje-hes, å mitt eget Smilefjes!

Fake it 'til you make it
Gammel 05-05-10, 22:54   #28
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg sjekket nrk's nettsider. Dansefot jukeboks MED chat kommer kl. 01.35 på lørdag!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:55   #29
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hvis jeg bruker Blue Hawaii som utgangspunkt så har jeg litt refreng klart:

Smilefje-hes, du mitt eget Smilefjes!
Smilefje-hes, å mitt eget Smilefjes!

Jammen det er jo Smiljefjes som skal synge jo. Omtale i tredjeperson ekke helt greia akkurat nå.

Meeeen, hvis teksten forut liksom sier noe om at det er helten til Smiljefjes som sier dette til henne så er det kanskje greit?

Gammel 05-05-10, 22:59   #30
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Libra, det har du jo rett i. Tredjeperson var ikke så smart. Jeg ble bare så gira av å høre saxofonen på Blue Hawaii inni hodet.

Siden det er smilefjes som synger må vi bare bytte ut med drømmeprins. da passer melodien mye bedre også.

Fake it 'til you make it
Gammel 05-05-10, 23:43   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dette er kødd sant

:litt treg i kveld:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 00:00   #32
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Dette er kødd sant

Ikke spør meg. Jeg er nok like treg, for jeg trodde jeg leste "Da veit jeg hva jeg skal se på hvis jeg må opp og fise i natt". : peker ned :

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ah. Da veit jeg hva jeg skal se på hvis jeg må opp og spise i natt.

Gammel 06-05-10, 01:15   #33
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Dette er kødd sant

Man kødder ikke med dænsebænd.

Gammel 06-05-10, 09:14   #34
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ikke spør meg. Jeg er nok like treg, for jeg trodde jeg leste "Da veit jeg hva jeg skal se på hvis jeg må opp og fise i natt". : peker ned :

Surre da. Jeg gidder da ikke stå opp for å gjøre det ...

Har ingen linket til NRK-tråden?

Gammel 06-05-10, 09:26   #35
Slettet bruker
Passiv

Standard

Der kom linken ja.

Altså - hvorfor ikke? Om dansebandfolket kan så kan vel vi? Jeg må få Mim til å sy om et av sine spesialistkostymer for band som er Up&Coming-ish til min størrelse og finne meg en garasjeport med elghode å ha i bakgrunnen så er jeg klar jeg altså.

Trenger ikke kunne synge heller har jeg hørt - det holder at man presser alle vokalene ut av nesa og hulker litt på refrengene.

Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:49   #36
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:50   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil jo trenge noen som kan spille orkester da. Er det noen her som har et yamahaorgel fra 1980 med rytmeboks?

Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:52   #38
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vil jo trenge noen som kan spille orkester da. Er det noen her som har et yamahaorgel fra 1980 med rytmeboks?

Har ikke her, men hjemme hos mine foreldre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:52   #39
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Kan duhdua-e og klimpre på orgel..-kan ikke spille, men det gjør vel ikke no ???

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:54   #40
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men altså, jeg er dreven på sånne dansefotfester jeg altså. Klining, swing og HB i innapålomma. Sputnik i bakgrunnen. Kan livet bli bedre?

Du er sikker på at vi er vokst opp i samme område?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Kan duhdua-e og klimpre på orgel..-kan ikke spille, men det gjør vel ikke no ???

Jeg kan ikke synge heller. Det gjør ingenting. Bare du ser knall ut foran et elghode så holder det lenge.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.